Wpis z mikrobloga

@FinestCookieBear: O czym świadczy obrazek OP-a, warto dodać. I nie chodzi nawet o te podbite efekty i rozdzielczość tekstur, ale o sam tylko projekt lokacji, które miały dużo więcej szczegółów, zróżnicowany teren, a nie były tylko płaskim jak stół systemem korytarzy. To też wpływa na wygląd gry, tak jak i ogólna koncepcja artystyczna, nie zaś tylko liczba wielokątów i rozdzielczość tekstur.
@kyle8: dzięki cumplu, przez ciebie muszę znowu przejść Gothica. A te tekstury wyglądają brzydko, chociaż dystans renderowania jest niezły.

Ehh... moim ogromnym marzeniem co do serii Gothic jest to, by Piranha wzięła jeszcze raz projekt Gothic 3 i zrobiła go tak jak należy, bo niestety pierwszym razem nie dostali odpowiedniej ilości czasu i wsparcia od wydawcy, a ta gra miała, przynajmniej jak na tamte czasy, tak ogromny potencjał, niestety tak bardzo