Wpis z mikrobloga

nie, a jeśli tworzy to w jakimś minimalnym stopniu


@Jurigag: No chyba żartujesz. To, że większość gier wygląda identycznie od strony artystycznej (może niektórzy pokuszą się na jakieś komiksowe naleciałości) nie znaczy, że grafika nie ma znaczenia. Gothic miał to do siebie, że miał kolory nie tak przesycone jak w innych grach, co oczywiście pasowało do całości zamysłu. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić tej gry w pastelach, jak jakieś Divinity.
bh933901 - > nie, a jeśli tworzy to w jakimś minimalnym stopniu

@Jurigag: No chyba...

źródło: comment_HbevUN9EGugWaIEmboLWIDhDVd83oQY6.jpg

Pobierz
@Sherrax: Każda część stawała się coraz mniej mroczna. Już w drugiej było widać trend. Nie było spowodowane tylko chęcią dostosowania się do USA, ale też odejściem po ukończeniu pierwszej części pierwotnych pomysłodawców, którzy czcili kult stali i dlatego chcieli tworzyć mroczne RPG. Po ich odejściu za tworzenie gry opowiadali już tylko fani #!$%@? piratów.