Wpis z mikrobloga

@mate05: za mało czytelna czcionka i rozmieszczenie elementów jest kiepskie (zwłaszcza pola do wprowadzenia adresu email). Bardziej bym widział zdjęcie butów po prawej stronie a po lewej resztę elementów (tekst, emblemat graf. z liczbą procentową rabatu i inputem z buttonem). Ale łap plusa za motywację.
@mate05: Wysokość pola na email jest wyrównana do dolnej krawędzi kwadratu z rabatem? Czemu góra pola nie jest wyrównana do tego kwadratu?

Dlaczego "Newslettera" jest wyeksponowane, a nie rabat? Co jest istotniejsze dla oglądającego?

Strasznie wszystko jest upakowane po lewej stronie i na dole, a po prawej jest taka dziwna przestrzeń. Nieproporcjonalna do reszty grafiki - jaki był zamysł?
@mate05: takie o. Za dużo stylistyki; czemu plakietka ma zaokrąglone rogi, a pole na wpisanie maila już nie? Moim zdaniem już w wyższym była lepsza kompozycja, chociaż powiększony but wygląda lepiej.
Ja bym trochę pokombinował z rozkładem. I nie deptał tego pola na e-mail tylko jakoś "zdeptał" cenę... Cena zdeptana czyli 10% rabatu ;-) Ale to tylko taki luźny pomysł i wiem, że łatwo komentować i się wymądrzać. Dobrze, że nie odpuszczasz.