Wpis z mikrobloga

Brabus E V12 / S − pierwszy pojazd tego typu powstał w 1996 roku. Brabus poprzez zbudowanie tego modelu stał się producentem najszybszych limuzyn świata. I w roku 1996 ten model stał się najszybszą limuzyną świata do roku 2003. Do klasycznego nadwozia klasy E użyto monstrualnego silnika z samochodów klasy S i SL. Powiększono pojemność do 7.3 L i moc do 530KM. Później zaprezentowano model 7.3 S. Produkowano równocześnie dwie wersje tego wyjątkowego pojazdu - sedan i model (T) kombi. Również model T był najszybszym wozem w swojej klasie. Rozwijał wówczas prędkość maksymalną 320 km/h, a więc niemalże tyle co supersamochód F40 (324 km/h). Jednym z pierwszych właścicieli tego auta był Michael Schumacher, który zamówił wersję kombi tego pojazdu (T). Razem wyprodukowano 15 sztuk tego modelu zarówno w wersji sedan, jak i kombi.


źródło: Wikipedia.pl

W komentarzu ojciec i syn ()

#mercedesspam (wybacz @Merolka za użycie tagu) #mercedesbenz #carboners
matt_PL - > Brabus E V12 / S − pierwszy pojazd tego typu powstał w 1996 roku. Brabus ...

źródło: comment_DWRPIuK7OgjVbXq9FGKNqaLBYJHzuJ3B.jpg

Pobierz
  • 10
@matt_PL: ojcem bym jeździł. może kiedyś mercedes się ocknie i zrobi lifting W123/W124/W126 bez miliarda zaokragleń, wąskich światełek, super opływowych kształtów. w zamian da olschoolową limuzynę, która stanie się klasykiem tak w momencie premiery jak i 20 lat później.
@yeloneck: kupię. uważam po prostu, że od pewnego okresu poszło coś nie tak, zmiany są zbyt gwałtowne.

przypatrzmy się Mustangowi. każdy pamięta sylwetki z lat '60-'70. zobacz co się stało w latach '80 i '90. zobacz jak wygląda nowy Mustang. po odejściu od właściwej bryły i zrobieniu w zasadzie odrębnego modelu (Mustang tylko z nazwy) powrócili do tego, co ludziom się w Mustangach podobało.

przypatrzmy się Maserati Quattroporte. z fajnego sleepera
zolwixx - @yeloneck: kupię. uważam po prostu, że od pewnego okresu poszło coś nie tak...

źródło: comment_Y5UzbPld1O6FB75ESd5spxI4MOfzib6l.jpg

Pobierz
@zolwixx: poszli z duchem czasu, nowe merce sa fajne, natomiast stare dla mnie sa tragiczne w kazdym calu jezeli chodzi o design... Spojrz na Lade, masz kanciaste ksztalty od lat :p Ten samochod tak odstaje od aktualnych trendow, ze oczy krwawia jak sie na ten zlepek patrzy.
@miczuu: Paaaanie, gdzie Lada a gdzie mercedes. Nie mówię żeby robili auta w kartkę, ale kształty mogły być mniej obłe a światła w fajnej bryle bez rozjazdów na bok pojazdu.