Wpis z mikrobloga

Ok. Pograłem chwilę w Squad i muszę przyznać, że jest trudniejszy w sterowaniu niż myślałem (np. animacja zmiany wyposażenia). Odrzut tak samo - jest OGROMNY strzelając ogniem ciągłym. Niby trafiałem wrogów, ale trzeba się przy tym mocno nasilić. Mam kilka problemów z lagami (mieli je wszyscy na serwerze). Gra chodzi niespodziewanie dobrze na moich ustawieniach graficznych chociaż czuć pod palcami, że laptop się poci:)
Jeszcze jak tylko ustawię głośność komunikacji na optymalny poziom to będzie super. Nie mogę się także przyzwyczaić do pochylania postaci (w PR tego nie ma). Widziałem już kilku "naszych" w grze - pozdrawiam Rangers'ów. Przy dołączaniu do serwera musimy odczekać chwilę by i tak zobaczyć komunikat o pełnym serwerze. Tęsknię też za odświeżaniem listy serwerów poprzez zwykłe naciskanie któregoś z nich (tak jak w PR). Przydałby się większy monitor, bo ciężko zauważyć wroga.
Jest jeszcze blokada między widokiem mapy oraz spawn screen'u - trzeba np. wyłączyć mapę by dopiero przejść do spawnscreenu. Czuć lekki chaos na serwerach jednak mając doświadczenie z PR'a wiadomo do jakich oddziałów warto dołączać by poczuć trochę teamwork'u.

Odczucia jak najbardziej pozytywne. Widać, że czeka jeszcze nas długa droga to pełnego wachlarza możliwości z Project Reality. Jednak już na podstawie tej wczesnej wersji można rzec, że końcowy efekt będzie o wiele bardziej miodny od PR'a.

Aktualnie więcej ludzi gra w Squad niż np. Insurgency. Gra jest także numerem 1 sprzedaży na steam.
Link do sklepu z grą: http://store.steampowered.com/app/393380

#squadgame #projectreality #gry #steam #pcmasterrace
Pobierz A.....l - Ok. Pograłem chwilę w Squad i muszę przyznać, że jest trudniejszy w sterowa...
źródło: comment_Qo7BuNZF0rQpqRhmbGkV2spKN1Qpha8c.jpg
  • 8
@Refusek: Tak. Później już zacząłem strzelać seriami i pojedynczymi (nawet na krótkim dystansie) jednak mimo wszystko odrzut jest znacznie większy niż w Project Reality - a przynajmniej takie sprawia wrażenie.
@ZmutowanaFrytkownica: Tylko Steam. Cena gry nie spadnie przez kilka najbliższych miesięcy - takie info czytałem na forum od jednego z devów.
@emcter: Mam dokładnie to samo odczucie jeśli chodzi o walkę piechoty.
@sunsu-sun: Do końca listopada można było