Wpis z mikrobloga

#snowboard

Buty Head Scout za 250 PLN są do wzięcia. Opłaca się na pierwsze buty? Wytrzyma to trochę? Jestem totalnie zielony, 2 razy jeździłem na wypożyczonym sprzęcie i spodobało mi się i chcę swój własny mieć. Może ktoś ma inne propozycje niedrogich butów dla początkującego? Wiem, że muszę iść przymierzyć i sprawdzić jak leżą na stopach i że po czasie powinny się do stopy ułożyć i być wygodne. Deskę i wiązania planuję używane kupić, szkoda na początek coś droższego :P Jak ma ktoś inne fajne propozycje tanich butów na początek niech pisze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pobierz Analfighter - #snowboard 

Buty Head Scout za 250 PLN są do wzięcia. Opłaca się na ...
źródło: comment_WCQke02njBTe1OoK5D0ahPNmPgT92i3E.jpg
  • 7
@Analfighter: Mialem kiedys podstawowy model wiazan Head'a i byly super dobre jak na tak niska cene, wiec o marce mam dobra opinie. 250 zl za nowe buty to bardzo dobra cena, wez tylko pod uwage ze sie troche nameczysz przy zakladaniu bo sznurowanie tego nie jest takie banalne zeby wszystko dobrze trzymalo ;) Nie polece nic innego w tym przedziale cenowym, ale odradzam najtansze rozwiazania z systemem BOA (z jednym pokretlem)
@Analfighter: Moje pierwsze buty snowboardowe były sznurowane, ale zdecydowanie odradzam je, ponieważ 1. długo się je wiązało, a w szczególności jak sznurówki były wilgotne 2. często się rozwiązywały 3. noga nie była "ściśnięta" tak jak powinna być. Z uwagi na to, że mam szerszą stopę i trochę masywne łydki, dosyć długo szukałam odpowiednich butów.
Podczas polowania na tą idealną parę butów, zauważyłam 3 systemy: a) sznurówki b) BOA oraz c) dźwignie/wajchy.
@mikenslin: Dzięki za rady, moje stopy i łydki również są "trochę masywne", a nawet bardziej niż trochę, więc wezmę to co napisałaś pod uwagę :) Te Northwave rozumiem, że nie są na ludzi-wieszaki? Z każdymi butami mam w tej kwesti trochę kłopotu :P