Wpis z mikrobloga

Informacja dla drugiej dywizji [MIRK0] dot. dzisiejszego CW. O 21:00 mamy ustawione dwa ataki na sąsiadujące prowincje. Potrzeba 14 osób z 6 tierami.
Mapy to zimowy Himmel (1DPZP) i Prochorovka (-GNU-), więc przyda się sporo ciężkich na Himmelsdorf i medy/lighty na drugą mapę.
Będzie jeszcze późnym wieczorem obrona naszej prowincji - nie wiemy na razie dokładnie, która to będzie godzina, ale nie kładźcie się wcześnie spać :)

Do tej pory walczyliśmy na turniejówkach, w których nie było opcji nalotu, dziś atakujemy "zwykłe" prowincje i proszę o ZAPOZNANIE SIĘ Z PONIŻSZĄ INFORMACJĄ.
Jedna osoba z drużyny będzie miała aktywny nalot artyleryjski (nie mam pojęcia, kto dostanie tę opcję). Będzie on się wyświetlał najprawdopodobniej pod numerem 7 w dolnym pasku obok oznaczeń obok zestawów naprawczych/apteczek/gaśnic (czy co tam kto ma ustawione). Ładuje on się około minutę i jeśli klikniemy 7, należy wycelować z góry w przeciwnika i wystrzelić. Podobnie jak w przypadku arty. Osoba, która posiada nalot, aby go użyć musi żyć, tj. jeśli skończy się jej hp nawet jak nalot nie został użyty, nie będzie możliwości aktywacji. Należy także pamiętać, że przeciwnicy również mają naloty, a co za tym idzie, jeśli usłyszycie, że coś nadlatuje - RUSZAĆ SIĘ! i to jak najszybciej!
W ramach wyjaśnienia - te naloty nijak nie mają się do tych, które aktywne są na twierdzy. Te kupuje się za wpływy w momencie, kiedy przemieszcza/tworzy się nową dywizję (ten czołg, który widzicie na naszej ziemi).

Powodzenia dzisiaj, Mireczki :)
#mirkowot #mirk0wot
  • 1