Wpis z mikrobloga

@azpl - jak można psuć usługę co tydzień? Na prawdę trudno mi znaleźć bardziej awaryjny hosting niż az.pl, a wczorajsza awaria maili przelewa czarę goryczy - mam u Was maile firmowe i wyobraźcie sobie, że dla biznesu jest to jeden dzień stracony, czyli niepotrzebne koszty i strata klientów...

Czy maile z całego okresu awarii zostaną odtworzone?

#hosting #azpl #az #biznes
  • 8
@nekti: Daj spokój, oni są śmieszni. Teraz wydzwaniam na infolinię, żeby się zapytać co z moimi mailami z wczoraj i nie mogę się dodzwonić. Na facebooku nie odpowiadają na pytania poza masowo wklejanym gotowcem "badamy sprawę"... Tutaj też @azpl nie raczy odpisać.
Ciekawe czy jakoś to zrekompensują, skoro otwarcie się przyznali, że wina jest po ich stronie...
@bmbcz01: Przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Wysłane maile z poczty AZ.pl wróciły do nadawców. Jeśli ktoś wysyłał maila na Twoją pocztę w AZ.pl otrzymał wiadomość zwrotną o braku dostarczenia Twojej wiadomości.
@nekti Przepraszamy za wczorajsze niedogodności, poczta już działa poprawnie.
@azpl: Eeee no jak klienci dostali wiadomość zwrotną, że mój mail nie istnieje to wszystko spoko! Przecież każdy klient napisze jeszcze raz, bo się domyśli, że mam jakiś podhosting z dupy, administrowany przez gimbospecjalistów, którzy zepsuli maila w poniedziałek od samego rana do 16...