Wpis z mikrobloga

@bambus94: zarowka, ktora testuje jest na 100% ok, kupilem nowa, to samo, w lewym kloszu obie swieca dobrze jako mijania i jako dlugie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@bambus94: kupiłem dzisiaj miernik, bo poprzedni szlag trafił, więc jeszcze z nim nie schodziłem do auta, bezpieczniki sprawdziłem na oko, przeczyściłem styki, i pozamieniałem je miejscami, są 4szt (lewe/prawe, mijania/drogowe), nic się nie zmieniło ( ͡° ͜ʖ ͡°) oprocz h4 sprawdzalem jeszcze zwykla "pchelka" 12v
  • Odpowiedz
No to jak masz miernik to włącz światła, czarny przewód do masy samochodu a czerwonym do wystających od góry pinów bezpieczników. Jeśli masz zasilanie na wszystkich bezpiecznikach od świateł to zostaje odcinek od bezpieczników do lampy.
  • Odpowiedz
@KAROO: Nie w dziurki, jak patrzysz od góry na bezpiecznik to widać dwa takie małe metalowe piny, i tam przytykasz czerwony przewód. Bezpiecznik ma być włożony.
  • Odpowiedz
@KAROO: Nie napisałeś najważniejszego czyli co to za auto. W zależności od producentów są różne skrzynki bezpieczników które mają w sobie jeszcze moduły jak np. uec/bsm które są właśnie w skrzynce bezpieczników lub z nią jakoś połączone. Kiedyś miałem klienta, auto Dodge Ram 1500 i tam właśnie prąd szedł w takiej konfiguracji, akumulator > skrzynka bezpieczników > bsm > lampy. Bezpieczniki wszędzie były dobre, wiązka również cała, a napięcie na kablach
  • Odpowiedz
dla potomnych gdyby ktos kiedys szukal, jeden pin w lampie byl #!$%@? i wszedl do srodka wtyczki, przez co prad nie dochodzil do niego w ogole, w efekcie dlugie swiatla nie mialy prawa dzialac, niestety zobaczylem to dopiero po wyjeciu lampy ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz