Wpis z mikrobloga

Kolejna porcja linków już dodana na dziś dla #bgegghunt. A ja korzystając z okazji odpowiem tu na kilka pytań, które codziennie dostaję:

1) Robisz to ręcznie?
Tak, nie jestem programistą i nie napisałem nic co by to za mnie robiło. Wstaję prze 6:00 i lecę strona po stronie. Wieczorem sprawdzam czy coś nowego nie doszło.

2) Co z tego masz?
Sławę na wykopie, szacunek wśród Mirków, własny tag do tej akcji i najważniejsze tam gdzie daję wpis do automatu daję refa (jak to działa opiszę poniżej) i z tego mam jakiś bonus.

3) Co daje Ci ref?
Jeśli wejdziesz na stronę z refem to na kompie odłoży Ci się cookie informujące banggood, że Ty ode mnie jesteś. Jeśli w ciągu 15 dni od odłożenia ciasteczka zrobisz jakikolwiek zakup ja dostanę bonus, aby go dostać muszą być spełnione warunki:
- zakup z refa w ciągu 15 dni,
- od wysyłki musi minąć 45 dni,
- zamówienie nie może być: anulowane, zrefundowane, nieodebrane, niedostarczone.

4) Ile milionów już zarobiłeś na Mirkach:
Jeszcze nic, jeśli zostaną spełnione warunki z pkt 3 to na dzień dzisiejszy dostałbym 2,71$, no chyba, że zamówienie nie zostaną wysłane, anulowane to nic. A dodam, że żeby wypłacić na PayPal muszę mieć 5$ z czego PP pobiera swoją prowizję.

5) Czy wiesz, że dając tego refa możesz nic nie zyskać?
Tak, wiem, że ktoś może robić to na tel, trybie incognito, czyścić ciastka. Nie liczę na kokosy ale z każdego dolara i plusa się cieszę.

6) Coś nie działa, nie dodało jajka, ale tylko u 1-2 osób.
Ja biorę udział od pierwszego dnia akcji stąd zawsze przed dodaniem testuję czy dostanę 3 losy, Jak nie to piszę o tym i szukam braków i uzupełniam na bieżąco. Jeśli mimo to masz jakiś brak to wyczyść listę ręcznie i znów podążaj według moich wskazówek.

7) Dlaczego to robisz?
Bo i tak bym brał udział w loterii a tak pomogę innym Mirkom.

Jak będzie więcej pytań to je dodam do wątku. Jeśli zaśmiecam tag, to przepraszam :)
  • 11
  • Odpowiedz