Wpis z mikrobloga

@bigger: a nie wiem ile ma, jak kupilem auto rok temu to juz byl w srodku, ale na nówke nie wygląda ( ͡° ͜ʖ ͡°)

poboru nie sprawdzałem, ale tu nie ma co prądu brać bo stacyjka odcina wszystko co możliwe. zresztą jeszcze niedawno tak nie bylo, mogl nawet i 2 tygodnie stać i na dotyk palił
@bliny: to ,ze nie tak dawno palil to nie znaczy ,ze sie nic nie zepsulo. Szczegolnie zima. Mozresz oczywiscie kupic nowy i do momentu jak bedzie w miare cieplo a on w maire swiezy to bedzie palil. Pozniej go #!$%@? d zera kilka razy i Ci juz nikt gwarancji nie uzna. Diagnoza zajmie Ci 3 minuty. Chyba latwiej jak kupowac nowe aku,nie?

Zakladajac,ze nie jedzisz uazem to stacyjka nie odcina wszystkiego.
@bliny: To jest tak jak byc powinno. Mozna jeszcze zmierzyc pod obciazeniem prad ladowania jak powlaczane beda wszystkie odbiorniki. Moze nie doladowuje.

Aku chyba jest ok jesil chodzi o 45ah, ale i tak bym sprawdzil .

Moze faktycznie aku.
@bigger: tylko że ten miernik chyba jest zepsuty bo pokazuje tyle samo jak sie niczego nie dotyka, no chyba ze naprawdę samochód nic nie pobiera

ale powinny sie chyba postojowki włączyć na mierniku a nie włączyły sie

napięcie ladowania to 14.3 v
@bliny: to zle. Czyli swieci Ci sie non stop ~10w zarowka albo 2 postojowki. Non stop.

Po jakim czasie pomiar robiles. Generalnie jak po 2-4 minutach jest taki to do dupy. Wyciagac po kolei bezpiczniki i bedzie wiedzial jak sadnie to go zzera.

Przy takiej mikro-bateryjce to jest wywalona w chwile-moment.

Niech mnie ktos z #elektryka i #elektronika poprawi , bo ze mnie januszpradu jest.