Wpis z mikrobloga

Nie mam za dużo doświadczenia z #aliexpress, więc pytam: skoro zamówiłam 1.03 jakieś pierdoły na ali od sprzedawcy, od którego wcześniej to samo szybko przyszło, tracking order pokazuje, ze 16.03 paczka była w Warszawie, ale do mnie do teraz nie doszło, 3 dni do końca ochrony, założyłam spór, a #majfrend napisał:

Hi,We have checked with the shipping company,your item is still on transit,pls don't worry

We have extended 20 shipping days for you, which can make you have enouth time to comfirm the order,check and confirm it,thank you.

Could you please close the dispute at first?

Hope you will receive it soon.

Best regards.


Nie wiem, czy faktycznie zamykać ten spór, czy jeżeli zamknę to nie będę miała możliwości otwarcia znów (kiedyś tak było?), czy z tym sprawdzeniem to ściema, bo mi tracking order pokazuje Warszawę od 1,5miesiąca, czy po prostu majfrend chce mnie wykiwać (,)
  • 15
@csmrex: SF express 605025427595
@Dezynwoltura: ja się chciałam z nim jakoś dogadać, bo jeżeli faktycznie paczka do mnie leci, a przy sporze jest napisane "If the seller does not respond by 4 calendar days 3 hour 53 minute 12 second , the dispute will be closed in your proposal. "
@alicemeow: Dlatego eskaluj, bo się samo zamknie i już nie otworzysz.
Też kiedyś miałem dużo wyrozumiałości dla majfrendów dopóki mnie w #!$%@? nie zrobili na 5 dolców od tamtej pory nie ma litości. Deklarują 60 dni to 60 dni. Pomijam fakt, że w prawie każdej aukcji kłamią, że wysyłają Registered China Airpost, a właściwie 70% paczek puszczają nierejestrowanych gównem. Taka przesyłka powinna iść 3-4 tygodnie, 60 dni to jest wystarczająco dużo,
@alicemeow: Nie ma opcji eskalacji bo sprzedawca nie odniósł się do sporu tylko napisał wiadomość w komentarzu. Dopiero gdy odpowie na spór i nie zgodzi się na zwrot pieniędzy, pojawi się przycisk eskalacji.