Wpis z mikrobloga

#ayecaptain

Siema Mirasy!

W tym tygodniu grafki zaszczycił nas konceptem UI z mapy świata. Macie tam kilka elementów, które zdradzają mechaniki jakie chcemy zawrzeć w grze, tj. frakcje i system dnia i nocy.

Jeśli macie jakieś pomysły na temat mechanik na planszy to z chęcią przyjmiemy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ta część gry jest jeszcze w dość wczesnej fazie i miło by nam było skonfrontować się z waszymi opiniami.

Facebook | Twitter

Kozun - #ayecaptain

Siema Mirasy!

W tym tygodniu grafki zaszczycił nas koncepte...

źródło: comment_b86lX1Eebucjd3m0UAT5SdKlbKPcNTSC.jpg

Pobierz
  • 4
@Goryptic: Dzięki za poglądową zmianę kolorów :D Kolory wynikają głównie z tego, że chcemy zachować styl starej pożółkniętej mapy.
@ludendorf: Gra to Aye Captain! Taktyczny rogulike inspirowany FTL w pirackich klimatach. Na nie myśleliśmy o multi. Celujemy w desktopy i tablety. Pierwotna wersja będzie w ang. Gdy będziemy robić lokalizację to na pewno Polskiego nie zabraknie. Kiedy? Myślę, że grywalne demo w tym roku, a w kolejnym finalna wersja. Nie