Wpis z mikrobloga

@SKNTaurus: Jasne, widziałem ostatnie wyniki, "doświadczonego" pana prezesa i problemy ze wzrostem kosztów (płace) oraz potencjalnym bankructwem okd (wciąż jeszcze płacą i jakoś wierzyć mi się nie chce, że zamkną wszystko) ale to wciąż chyba przesada żeby wyceniać niżej od jsw, które przecież jeszcze niedawno (a może wciąż) miało problemy z płynnością.

Coś, o czym nie piszą media mi umyka?
@oczkers: Zarząd nie jest ważny?

Pewien minister grał krótko na PKP już na debiucie(przez Londyn). Ciężko przewidywać, co może być nie tak, ale sprawdź CAPEX. Jeżeli jest baaardzo duży to znaczy że coś tam siedzi i prędzej czy później się okaże.
@klpt12: Piszesz pracę inżynierską? Zapomniałem dodać, że główny klient AWT, jest na skraju bankructwa co pewnie też odbiło się na notowaniu spółki. Więcej informacji na http://pkpcargo.eu/ w aktualnościach masz wyniki za I kwartał. Twarde dane masz w raporcie https://www.pkpcargo.com/media/599749/skonsolidowany-raport-kwartalny-grupy-kapita%C5%82owej-pkp-cargo-sa-za-i-kwarta%C5%82-2016-roku.pdf Tam w aktualnościach możesz znaleźć też prezentacje. To co lubię w tej spółce to przyjazne publikowanie informacji w formie pdf i prezentacji (tak wiem, że to muszą robić bo są na giełdzie).
@klpt12: No ja też myślałem o kupnie bo jak się to wszystko ustabilizuje to kurs pójdzie w góre. Teraz jest 29złotych, tak nisko jeszcze nie było. Sam nie wiem co o tym myśleć konflikt z związkami zawodowymi też wpływał na kurs. Teraz się zakończy bo zarząd będzie po ich stronie, to nie będą wojować. Ale co z konkurencją i przetargami? Z tego co wiem prywaciarze powygrywali przetargi, a teraz brakuje im
@oczkers: 66 mln straty (rok wcześniej 22 mln zysku). Większa konkurencja cenowa, grupa trzymająca władzę, strajki, związki zawodowe... Nadziei można szukać w niskim zadłużeniu spółki, w tym, że może za granicą coś ogarną no i już całkiem niskiej wycenie.
@klpt12: Pytanie ile najpierw zanurkuje.