Wpis z mikrobloga

@fistasheq: przed LC pracowalem w innej firmie. Gdy pojawila sie okazja pracy w LC, przez 2 miesiace wdrazalem sie w livechat wieczorami po godzinach, i po tym czasie odszedlem z poprzedniej firmy do LC juz na full time.
@mentis: Tawk.to to produkt chwalący się tym, że jest i będzie w 100% bezpłatny. Poważne firmy chcące skorzystać z narzędzia doskonale wiedzą, że porządny produkt, który chce na rynku istnieć przez wiele lat, musi być utrzymywany z opłat klientów. Nie wiem, z czego oni się utrzymują, ale dopóki przychody nie będą skorelowane z ich klientami, to firma się nie utrzyma. Wiele firm to rozumie i nie ufa takim rozwiązaniom, zresztą chyba
@denver: kolejne pytanie
- Czy LiveChat jest zintegrowany z narzędziami marketing automation jak Intercom, czyli w praktyce rozumieniem z kim się rozmawia aktualnie?
- Czy LiveChat oferuje narzędzia sztucznej inteligencji wspomagające pracę operatora np.:
- sugerowanie odpowiedzi (wykrywanie podobnych pytań)
- integrację z zewnętrznymi systemami gdy w zapytania pojawiają się słowa klucze bądź identyfikatory zamówień / spraw?
@mentis:

Czy LiveChat jest zintegrowany z narzędziami marketing automation jak Intercom, czyli w praktyce rozumieniem z kim się rozmawia aktualnie?

Tak, posiadamy ok. 60 integracji, z czego kilkanaście pomaga zrozumieć z kim rozmawiamy: https://www.livechatinc.com/integrations/

Czy LiveChat oferuje narzędzia sztucznej inteligencji wspomagające pracę operatora (...)

Od kilku miesięcy nasza aplikacja potrafi zasugerować konsultantowi taga podczas rozmowy. Tagi są potem używane przez ich managerów do kategoryzowania czatów, ich analizy, raportowania, itp.

(...) sugerowanie