Wpis z mikrobloga

Mam dokładnie to samo... co ciekawe w tym samym dniu (20 kwietnia) kupiłem telefon i szkło (w odstępie ok. 2 godzin, ta sama przeglądarka, tryb incognito, bez adblocków itd.). Oczywiście cashback za szkło (ok. 1.91zł) już jest zatwierdzony, telefon dalej oczekiwany (zgłaszany manualnie). Początkowo dostawałem informację, że to potrwa do 120 dni. Teraz 120 dni minęło i odpowiedź jaką dostaję to taka, że "nie jest to od nas zależne" i trzeba czekać
@Aryman93: Tłumaczyliśmy motyw działania nie raz. Napiszemy to jeszcze raz:

1) Transakcja pojawia się automatycznie - było poprawne przekierowanie z planetplus.pl na aliexpress (bądź innego sklepu), zakup dokonany w jednej sesji (bez adBlocka etc. ) Cashback pojawia się automatycznie i po średnio 30 dniach jest status zmieniony z Oczekiwany na Zatwierdzony

2) Transakcja nie pojawiła się automatycznie:
- nie było przejścia z planetplus.pl -> na sklep - Cashback się nie pojawi
@PlanetPlus: Mam czekać do końca gwarancji telefonu, żeby mieli pewność, że go nie odeślę? U mnie problemem było to, że płaciłem w dolarach i nie wiedziałem jaką kwotę wpisać w złotówkach i potem ktoś od was to edytował ręcznie.
@Aryman93: u mnie transakcja została chyba ponownie wysłana do weryfikacji przez sklep, bo pojawiła się znowu w oczekiwanych... Wydaje mi się, że efekt będzie ten sam co do tej pory.
@Aryman93: Wszystkie transakcje są rozpatrywane przez sklep i z informacji jakie posiadam wszystkie transakcje które zostały odrzucone nie były przypisane do naszego programu. Taka informacje podało AliExpress i nic na to nie możemy poradzić. Jak dobrze wiesz to oni wypłacają Twój Cashback.
@damian-ru: Każdy sklep ma różny czas oczekiwania na zatwierdzenie i rozpatrzenia Twojej transakcji. Jeżeli dokonałeś zakupu poprawnie i transakcja pojawiła się na Twoim koncie Cashabck automatycznie to po okresie standardowej walidacji wszystko zatwierdza się bez problemu ,natomiast proces zatwierdzenia i rozpatrzenia transakcji typu reklamacja jest dłuższy, my wysyłamy je do naszego Partnera z prośbą o manualne naliczenie dla naszych użytkowników, i wymaga to kilkukrotnej weryfikacji (np. że towar nie został zwrócony