Wpis z mikrobloga

@x-kom zawiodłem się na was jak cholera. Zamówiłem u was telefonik we wtorek, w środę miły pan do mnie dzwoni i zapewnia, że przesyłka będzie w czwartek. Oczywiście nie przyjechała, no to dzwonię dzisiaj do was i po 20 min czekania facet mi mówi, że planowana data doręczenia jest dzisiaj i wysłał mi nr listu przewozowego. I wszystko byłoby spoko, gdyby nie to, że UPS mówi, że nr listu jest wygenerowany dzisiaj w nocy, a oni przesyłki jeszcze na oczy nie widzieli, więc o dzisiaj mogę zapomnieć. Zamówiłbym skądkolwiek indziej to od wczoraj byłby u mnie. I jeszcze kłamią w żywe oczy.

#xkom #ups #oszukujo
  • 10
@sc0rpide: raz obiektyw szedł do mnie tydzień. Telefon szedł 3 dni, a karta pamięci doszła w 20h od zamówienia więc różnie maja. Generują etykietę czyli dla nich to wysłane a kurier widzi paczkę na oczy za 2 dni dopiero..
@sspiderr: Swoją drogą jak to działa, jeśli wygenerowali etykietę 11 października i do teraz paczka nie jest wysłana, to znaczy, że kurier nawalił, czy oni? innymi słowy - czy wygenerowanie etykiety jest równoznaczne z zamówieniem kuriera, czy robi się to osobno?
Spoko, ja na swoje zamówienie czekam już od ponad połowy miesiąca, niejednokrotnie się przypominałem i nadal nic. Złożone 24 września, po wymianie maili miało być 5-6 października, ale oczywiście nie ma do dziś :x

Ja wiem, że to tylko gra i sklep ma na głowie swoje problemy, mimo wszystko to lekkie przegięcie i nie czuję się traktowany poważnie, a do #xkom do tej pory zawsze miałem szacun.
@sc0rpide: rozumiemy Twoje zdenerwowanie, niestety sytuacja z ostatnich dni wpłynęła na opóźnienia zamówień. Sytuacja jest dla nas trudna, ale jesteśmy blisko jej rozwiązania. Jest nam przykro, że przez te problemy Twój telefon nie dotarł do Ciebie. Nie chcieliśmy wprowadzić Cię w błąd i za wszelkie błędne informacje bardzo przepraszamy
@x-kom: Mi nawet nie chodzi o same opóźnienia, są problemy, nie ma sprawy, ale zamiast coś na ten temat powiedzieć, to zostałem przez konsultantów dwukrotnie okłamany, że paczka już została wydana kurierowi i NA 100% będzie u mnie wczoraj (konsultant który dzwonił do mnie w środę) / dzisiaj (konsultant z którym rozmawiałem dzisiaj). Jak wiecie że macie opóźnienia, to przynajmniej nie wciskajcie ludziom kitu, bo tylko sobie szkodzicie.
@sc0rpide: niestety system podawał błędne informacje, które potem przekazywali nasi doradcy. Przepraszamy raz jeszcze i czekamy na informację, gdy paczka w końcu dotrze do Ciebie