Wpis z mikrobloga

Niestety, po prawie 400 turach (maraton, 6. poziom trudności), podtrzymuję moje zdanie o wyjątkowo słabym AI przeciwników.
Kilkadziesiąt tur temu wypowiedziano mi wojnę 4 vs 1 (1 nacja z mojego kontynentu, 3 z innego). Tylko nacja z mojego kontynentu podsunęła 4 jednostki pod moje miasta - z tego 3 zostały zniszczone przez jednego skoszarowanego łucznika, nawet nie zaatakowali miasta.
2 z 4 nacji szybko poprosiły o pokój na korzystnych dla mnie warunkach. Jednej sam zaproponowałem (pokój za pokój), a z jedną nadal toczę bitwy.
No i te bitwy wyglądają tak, że ja wysyłam 4 statki (Wikingowie here), a oni wodują zbrojnych, otaczają mnie i stoją czekając aż ich zatopię. Nie mogą nic zrobić, a ja tylko trzepię awanse jednostek.

No i, na litość boską, czemu usunęli opcję usypiania jednostek w garnizonie? Wiem, że jest usypianie i jest fortyfikowanie, ale w Civ V jednostki budziły się jeśli wróg zbliżał się do granic. Już niejednokrotnie złapałem się na tym, że miałem łucznika w mieście granicznym, a obok niego jak gdyby nigdy nic przechodziły jednostki wroga. Obecność barbarzyńców w granicach miast jest chociaż oznajmiana, ale jednostki innych nacji już nie...

Oczywiście nadal gierka dla mnie 9/10, ale nie mogę się doczekać kilku patchów i/lub modów.

#civilization6
Pobierz urus - Niestety, po prawie 400 turach (maraton, 6. poziom trudności), podtrzymuję moj...
źródło: comment_9Da1OsmaycKp4YFHkfZHC0EMHa7S0Lkq.jpg