Wpis z mikrobloga

Dobra Mireczki, ostatnio nie miałem czasu nic wrzucić.
Dzisiaj na tapetę leci ostatni z modeli E30 M3.
Produkowane przez 4miesiące od 12.1989 roku, stworzone do walki z 190E 2.3 Cosworth - skutecznie trzeba dodać - Sport Evolution z S14B25 pod maską.
W porównaniu do najpopularniejszego M3 Cabrio ze 195KM, ostatni wypust miał 238KM i jak na 2.5l, aż 275Nm@4750.
Niezły wynik jak na 4cylindrową jednostkę N/A.
Z ciekawszych różnic można zauważyć:
- większe zawory
- agresywniejszy czas otwarcia zaworów
- dodany dodatkowy natrysk oleju pod tłokami (dla chłodzenia)
- mniejszy zbiornik paliwa
- 10mm niższa i większy pakiet aerodynamiczny (m.in. jeszcze wyższy spojler na tylnej klapie)
- delikatnie szersze nadkola mieszczące teraz szersze opony na BBS R16 7,5J

Reszta to M3 na sterydach - pełne wyposażenie + klasyczna dla tego okresu skrzynia DOGLEG - jedynka w miejscu dwójki, ponoć w drogowym ściganiu ważniejsze jest przebicie z 2 na 3 niż z 1 na 2. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wyprodukowano 600 egzemplarzy.

#bmwnadzis #bmw #bmwboners #motoryzacja #prawilnebmw #bmwm3
kipowrot - Dobra Mireczki, ostatnio nie miałem czasu nic wrzucić. 
Dzisiaj na tapetę...

źródło: comment_VzIfEXtp8PvdriSFd4ptteRKEUeRtwuQ.jpg

Pobierz
  • 15
@kipowrot:
Ech... Ten uczuć kiedy wiesz ze nigdy nie bedziesz mial takiego cuda :\
Dobrze pamietam ze ksztalt E30 to ponoc najbardziej proporcjonalny woz jaki powstal?
Jak wygram w totka to kupie sobie jeszcze E30 i E34. Bo E32 juz mam ( ͡° ͜ʖ ͡°)