Wpis z mikrobloga

Dla relaksu między egzaminami w sesji postanowiłem przeserwisować dość świeży nabytek. Rozebrałem go, damper zaniosłem do serwisu bo już tego wymagał, a rebę postanowiłem zrobić sam. Okazała się jednak że anoda jest pęknięta i zarysowana :(. Jest jakieś rozsądne rozwiązanie tego? Myślałem o papierze ściernym(wodny 2,5k) a na koniec pasta polerska.
#rower
Filipek50 - Dla relaksu między egzaminami w sesji postanowiłem przeserwisować dość św...

źródło: comment_AdMXFwHXPSZJXzZbWVtY4pziU4xKgcO8.jpg

Pobierz
  • 28
@WilkEurazjatycki: Troszkę się popieści i jeszcze trochę km przejedzie przy częstszym serwisie, ale niestety to początek dogorywania amorka :(

sam się boję, że mnie to spotka bo wszyscy mówią, że te czarne golenie RSa, są jeszcze bardziej podatne na takie uszkodzenia.
@Filipek50: możesz próbować zabawy z papierem wodnym, tylko rysę warto czymś wypełnić, i dopiero polerować powierzchnie. Jeśli nie reza uszczelki to nie pchaj sie w wymianę goleni
@Filipek50: Wygładź jak tylko się da. Nie widziałeś tej rysy wcześniej? Ogólnie rysa rzeza uszczelkę, uszczelka wpuszcza brud, brud rzeza goleń i ślizgi bardziej. Jak wygładzisz i wymienisz uszczelkę to pojeździ aż uzbierasz na nowy amor.

że te czarne golenie RSa,


@shusty: Są takie jak każde inne. To nie anoda jest winna tylko zaniedbanie. Jak kochasz swój widelec to go rozbierz, obejrzyj dokładnie z bliska, wymiziaj, nawilż nowym olejem, poczuj
@Filipek50: Ten używany kupiłeś? Jak raz do roku odkręcisz te dwie śrubki i olej wyminiesz (bardziej dla tego że stary się wylał przy otwieraniu niż się zużył) to lata to przetrwa. Dopóki jest czyste to nie ma co się tam zepsuć, a ziarenko piasku wejdzie i koniec. Mohs nie ma litości.
@Filipek50: Współczuję :(
Ale jak faktycznie jest to pod uszczelką to jak wygładzisz, i ślizg jest jako taki, to to będzie nie pogłębiające się. Po polerce nie będzie ze ślizgiem miało kontaktu, od uszczelki będzie daleko, jedyne co ucierpi to świadomość że to to tam jest ;)