Wpis z mikrobloga

Prawica razem, ale nie tym razem!


Do emisji trafił główny spot z kampanii reklamującej nową odsłonę „Gazety Polskiej”. W reklamie widać, jak z balkonu wyrzucany jest plik z wydaniami innych tygodników opinii m.in. „Newsweeka”, „Wprost”, „Polityki” i „W Sieci”.

Przeciętny widz nie jest w stanie rozpoznać, które pisma są wyrzucane przez bohatera spotu. Jednak przeglądając klip ujęcie po ujęciu, można zauważyć wydania innych tygodników opinii. Które zdecydowano się umieścić w spocie? W pierwszym ujęciu widać okładkę poprzedniego numeru „W Sieci” z mężczyzną wyglądającym jak oficer BOR i żółtym napisem „BOR”. W kolejnym widać charakterystyczny layout tego tygodnika, z dość dużymi czarno-białymi fotografiami autorów na początku tekstów.


#neuropa #polityka #tysiacurojenniezaleznychmediow #prawicarazemalenietymrazem
Pobierz
źródło: comment_6PFdDFgn7Fjv3RExfXDMlHQ8Jdi4sR1G.jpg
  • 4
Urojenia neuropy

Bez względu na jakieś podziały lewica/prawica, których się ciągle doszukujecie.


@mopo: A "urojenie neuropy" to już nie jest żaden podział, sam sobie zaprzeczyłeś w jednym komentarzu ( )
@mopo: #!$%@? psychologiem każdy nie jest żeby się domyślać co Ci w głowie siedzi. To po co odpisywałeś do Goofasa mogłeś odpisać sobie do tagu. I #!$%@? trochę kulturalniej z tymi odzywkami swoimi do #!$%@?.