Wpis z mikrobloga

Mam problem z dropami fps'ów w Resident Evil 7. Gra chodzi dobrze na moim PeCecie w 60 klatkach na sekundę, jednakże po jakimś czasie zaczynają się co jakiś czas spadki fps'ów (w sumie to gra się bardziej zatrzymuje na chwile). Z tego co czytałem na necie to jest to częsty problem. Co mam zrobić? Mam najnowsze sterowniki NVIDIA (mam GTX 970) oraz grę z poprawkami na steamie. Wyłączyłem w opcjach tą jakąś dziwną pamięć cieni, zmniejszyłem tekstury do wysokich (sorry ale na low nie będę grał :D ), dałem nielimitowane klatki oraz 59,9 Hz odświeżania. Wydaje mi się, że trochę to pomogło ale po jakimś czasie i tak problem powraca. Pamiętam, że ostatni raz miałem taki problem z grą przy Dying Light na premierę ale z którymś patchem to załatwili (z resztą gra była bardziej wymagająca graficznie niż RE7). Od premiery Resident Evil 7 minęło już trochę czasu ale widzę, że tego nie naprawili. #gry #residentevil #residentevil7
  • 7
@mistrz_tekkena Może to wina ramu? Mam "tylko" 8gb, ale znowu w zalecanych podana jest taka konfiguracja (ciągle nie moge zabrać się do zmiany bo raczej nie dokupie już takiej samej kości :)). Z resztą gra nie wygląda na jakąś wymagającą. Widać, że jest to problem samej gry.
PS wbrew opiniom 970 na 2014 rok to była spoko karta w dobrej cenie i dotąd w grach mi daje radę na High/Ultra
@michael323: Działa dobrze, musisz tylko tekstury na średnie dać cała reszta na max i masz stałe 60 klatek. Na wyższych vram się zapycha i zaczyna po chwili gry ścinać ( ͡° ͜ʖ ͡°) Też mam 8gb ramu do tego i5 2500k i grało się bez problemów.