Wpis z mikrobloga

@rauf:
Haters gonna hate
W porównaniu do tego co było widać zauważalną poprawę.
Studio 397 w pół roku zrobiło to co ISI zapowiadało od lat, a kolejne poprawki są tylko kwestią czasu.
Warto też zauważyć, że panowie robią to praktycznie za darmo bez płatnego contentu, który mamy nadzieję niebawem się pojawi.
W porównaniu do tego co było widać zauważalną poprawę.

@IRG-WORLD: może i widać, niemniej całość ciągle wygląda jak twór sprzed dekady, pCARS w becie 4 lata temu wyglądało o niebo lepiej, pasjonat zapewne doceni postęp DX9 do DX11 skoro mówisz że widać...ale dla normalnego gracza takie vid z opisem że to postęp to przepraszam że brutalnie ale antyreklama ;(

Warto też zauważyć, że panowie robią to praktycznie za darmo bez płatnego contentu, który mamy nadzieję niebawem się pojawi.


@IRG-WORLD: ale to nie jedzą, nie piją, prąd z nieba płynie...jeśli oficjalnie tak argumentują to niezły BS, coś takiego nie ma prawa się udać (,)
@rauf:
Weź pod uwagę 1 rzecz - grafika nigdy nie była jednym z priorytetów ISI przy tworzeniu rF.
Pierwotnie (i teraz) był to produkt przeznaczony dla indywidualnych klientów do wykorzystania w ich zaawansowanych symulatorach gdzie zwraca się uwagę na inne elementy niż wygląd.
Na nieszczęście / szczęście wydali produkt komercyjny na rynek w postaci otwartej platformy, tak żeby pasjonaci simów mieli zabawę.
W 2012 zrobili dynamiczny model opony, wprowadzili kilka poprawek
@IRG-WORLD: symulatory- a to też gry w końcu - mają różne priorytety, ISI mam wrażenie od początku ogarnęło tylko ten jeden, fizykę. Należy się szacunek i jak mówisz kto wsiąknie nie ma odwrotu, nawet jeśli cała reszta leży odłogiem. I ja to rozumiem.
Ale czymś chwalić się trzeba skoro S397 nad tym teraz siedzi, a to vid no to jak wyżej pisałem, straszy ( ͡° ʖ̯ ͡°)