Wpis z mikrobloga

Kupiłem Jabra Step Wireless ponad rok temu w xkomie. Po około roku wyrobiły się przyciski w pilocie, tak, że komfort ich użytkowania był żaden. Zebrałem się wkońcu, żeby skorzystać z gwarancji, a na stronie sklepu widniało 24 miesiące. Chcąc skrócić czas realizacji zlecenia gwarancyjnego odezwałem się bezpośrednio przez formularz do Jabry Polska w celu ustalenia adresu do wysyłki urządzenia. Stwierdziłem, że miło będzie odciążyć xkom i zaoszczedzić dzięki temu kilka dni organizacyjnych. Po tygodniu, bez jakiegokolwiek kontaktu ze strony serwisu dostałem paczkę, w której były nieruszone słuchawki i świstek, że urządzeniu minął okres gwarancji tj 12 miesięcy... Udałem się do xkoma, gdzie pani stwierdziła, że realizując gwarancję przez ich sklep jest te 24 miesiące, w związku z umową sklepu z producentem, czy coś koło tego. Słuchawki poszły pewnie do tego samego serwisu, tylko teraz z ręki sklepu. Minęło 17 dni, kiedy dzisiaj dostałem mail, że serwis nie stwierdził nieprawidłowości w działaniu urządzenia, i wróci ono do mnie w nienaruszonym stanie. Po miesiącu batalii nic nie ugrałem, a zależało mi na sprawnych słuchawkach, bo nie jest to tania zabawka jak dla mnie. Wg. mnie serwis poległ, i chociażby z ich stosunku do konsumenta odradzam współpracę z firmą Jabra. Dla mnie też jest to ostatni produkt tej marki.

#jabra #serwis #xkom #gwarancja
  • 1
@wiceqq: Również nie mam dobrych doświadczeń z ich słuchawkami. Dostałem Jabra Sport Pace. Po pół roku użytkowania padły kompletnie. Reklamacja uznana - przysłali nowe. Po roku użytkowania akumulator trzyma około 30 minut - chyba będzie kolejna gwarancja. Oby już nie mieli ich w sprzedaży i oddali kasę.