Wpis z mikrobloga

Wróciłem z urlopu, pora podziergać coś przy #vaultomb Nie sądziłem w momencie wydawania gry, że będzie jeszcze tyle do zrobienia, a z każdym dniem dochodzą nowe zgłoszenia i pomysły w którą stronę dalej się rozwijać. Na chwilę obecną, jako że nie ma już krytycznych błędów, a rozgrywka przebiega stosunkowo bezproblemowo postanowiłem popracować trochę nad interfejsem, żeby nie był tak ubogi i biedny (oraz bardziej dopasowany pod urządzenia mobilne). Nie mam zacięcia artystycznego, nie wiem jak łączyć kolory, rysować nie potrafię, dlatego obecny look nie zachwyca. Stąd może zaapeluję do mirków z tagów #rysujzwykopem #tworczoscwlasna #gamedev - może jest ktoś zainteresowany dołączeniem do projektu do roli grafika 2D (specjalisty do wizualizacji 2D?) w zamian za udział w zyskach/kasę/coś innego? Potrzebuję osoby która potrafi przygotować ekran (UX), rozmieścić na nim elementy (przyciski, listy), ografikować i pociąć do gotowych elementów. Jeśli znasz html/css tym lepiej - możemy razem implementować ekrany po stronie aplikacji. Do tej pory prowadziłem projekt w pojedynkę, ale to może być dobry czas żeby bujnąć się dalej patrząc na to, ile nowych ficzerów jest na horyzoncie. Więcej o mnie można zobaczyć na Linkedin

Progress na dzisiaj to zmiana wizytówki gracza na ekranie głównym - jest lepiej, czy jednak w złą stronę to idzie? Elementy do UI które będę wykorzystywał w przypadku solo-developmentu to https://www.gamedevmarket.net/asset/space-gui-interface-of-the-future-8782/

Przypomnę jeszcze link do aplikacji - https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.puppybox.vaultomb

Pisałem wcześniej, że podzielę się statystykami ze sklepów - tak będzie, na chwilę obecną nie ma jednak nic ciekawego do pokazania i opisania. Potrzeba czasu, żeby wszystko się dograło i zaczęło buczeć :)
Pobierz
źródło: comment_1B53ABfKQFbDxqhQAzH6OLJWdqGvGtdH.jpg
  • 3