Wpis z mikrobloga

@Ksurix: no i co z tego? zmieniają sie zasady to sie monitoruje takie rzeczy. Myślisz że kogoś to obchodzi? bo chcieli przycebulić 2 zl na gazie u dostawcy ? powinni widząc takie coś poniesc koszt rewiru - 1.5 zl za gaz max wiecej wyslać szame danielowi i naprawić rewir z pyszne.pl :) knajpa rozpadłą sie za 1.5 złotego które wlascicel chcial przycebulić
@riczmond: Rzeczywiście, powinni monitorować takie rzeczy, Ale to mogło się zmienić od razu przed zamówieniem daniela. Ale tu rozchodzi się o to, że mnóstwo osób które nigdy nie zamawiało u nich (Prawdopodobnie, przecież w ciągu 1h pojawiło się 300 opini a wczesniej mieli o wiele mniej..) wystawiło negatywne opinie im na facebooku
@Kitaz: @Ksurix: wylaczyli opinie na fejsie to po pierwsze, po drugie patologia nie patologia, kogo to obchodzi? czy skarbówke interesuje że bolala Cie dupa kupileś leki i spozniasz sie z uregulowaniem nalezności? no #!$%@? albo prowadzisz biznes albo sie #!$%@? w tancu. #!$%@? z calego serca ludzi jak wlasciciel tej speluny, zamiast ułagodzić klientele, zyskać rozgłos i darmową kampanie reklamową np tym że przyśle niezadowolonemu klinetowi towar itp to wyszedł
@Ksurix: Mogli wyjść z tego obronną ręką i przeprosić za nieporozumienie oraz dowieźć zamówienie, ponieważ to nie jest wina zamawiającego. Przelew poszedł, a posiłku otrzymać nie otrzymał. Daniel wyjaśnił, co w sytuacji kiedy ktoś ma na koncie 20 zł, zamawia jedzenie i go nie otrzyma, a zwrot pieniędzy przyjdzie w przeciągu paru dni. Wina stoi po stronie rybki i tyle, każdego klienta trzeba dobrze traktować.