Wpis z mikrobloga

Przyjęli 300 ukraincow a jakby zamiast nich przyjęli Polaków to kolega miałby miejsce.


Czyli co, mają wywalić/nie przyjmować Ukraińców "bo tak" i zamiast nich przyjąć Polaków?

dostają się na nasze najlepsze uczelnie

ukrainie śmieszną maturkę której poziom jest żenujący.


Wybierz jedno bo te dwa zdania nie współgrają ze sobą.

Czyli można powiedzieć, ze to pasożyty bo za darmo studiują


Serio? Wszyscy? Każdy jeden Ukrainiec? Żaden nie studiuje zaocznie, nie pracuje (co w
@zirytowana_plaszczka: Poziom ich matur jest żenujący --> mają wysokie wyniki --> dostają się z tymi wysokimi wynikami zamiast Polaków. Powinni zrobić maksymalny limit przyjęć obcokrajowców na 5% i tyle. Może i są ukraińcy studiujący zaocznie ale to mniejszość. Studiuję rok informatykę na Jagielońskim i nie znam takiego ani jednego. Znam za to pełno na dziennych, kiepsko sobie radzą, ćwiczeniowcy i wykładowcy często ich sztucznie przepuszczają, zajmują miejsca Polakom.
@zirytowana_plaszczka : Z własnego doświadczenia powiem Ci, że tutaj akurat kolega ma rację, bo poziom matury na Ukrainie jest 1. Żałośnie niski. 2. Maturę z dobrym wynikiem po prostu "kupuje się" dając w łapę w szkole.

Potem te osoby mają np. 14/14 (tam jest jakaś taka stopniowa skala ocen, więc jakoś tak wygląda wynik - szczegółów nie znam) i mają to przeliczone na 100% w naszej rekrutacji. A nawet jeżeli uczciwie zdobyli
@murvs: to nie moja pierwsza rekrutacja i wiekszy dystans do studiów(jak nie te to inne, jak nie inne to za rok), ale jak ktos ma 245-259 i to jego pierwszy raz to az mi sie przykro zrobilo :(
@murvs: mam na mysli, ze ci ukraincy nie poradza sobie po studiach(hehe jak skoncza licencjat po 7 latach), a jak ktos ogarniety chcial isc na sgh to nadal bedzie ogarniety i po UW/PW/WAT/SGGW nawet po UKSW( ͡° ͜ʖ ͡°) sobie poradzi.