Wpis z mikrobloga

Złamałem się (i mam sobie za złe) i wykupiłem abonament na ten śmietnik zwany Transem. Od razu wróciły stare koszmary - niepousuwane nieaktualne ładunki, zdublowane oferty, pasty z Timo, błędne kody, rakowe stawki. Nie obraźcie się koledzy spedytorzy, ale spośród wszystkich nacji, z którymi przychodzi mi codziennie pracować, to Polacy sprawiają najgorsze wrażenie. Kultura na komunikatorze Transa, to rzecz nieznana. Odpisywanie półsłówkami, nie odpisywanie w ogóle, znikanie w czasie trwania rozmowy na 15minut bez wyjaśnienia, zdarza się nawet chamstwo. Dbajcie o to, co i jak piszecie pod swoim nazwiskiem i szyldem firmy, bo z niektórymi już nawet muchy w kiblu nie będę chciał ubić o interesach nie wspominając.
#bekaztransa #nieaktdzk #gorzkiezale #oswiadczenie #zalesie #januszebiznesu
  • 23
@wasiuu: i tak i nie, po jakims czasie wiesz juz po nazwisku kto jest #!$%@? a kto nie :) z kim sie mozna dogadac itd. A co do nacji na transie to najgorsi są germanizowani i frankonizowani arabowie/turcy i rodowici angole, polska cebula to pikuś przy nich.
@kozaqwawa: Prawda, jak mi stawka nie wychodzi w tę i nazad do Gentu, to nawet Anglii nie rozważam. I dlatego później jadę na pusto do tej Belgii jak mam jakiemuś oszołomowi brać Oxford-Magdeburg za 400EUR. Jeszcze mi powiedział, że to dobra cena i nie rozumie czemu ja tego nie chcę.
@wasiuu: nie no ja na małych to az tak szaleć nie moge ale bez przepraw w obie strony i zjazdu do portu to juz nie licze, chyba ze znajomym którzy zapewnią ładunek... walić stanie tam 2-3 dni i czekać na byle gówno, wole na pusto poladowac BE do FR za normalne pieniadze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kozaqwawa: Gdybym miał flotę 50-ciu aut do załadowania codziennie, to też bym aż tak nie wybrzydzał. Jednak przy kilku sztukach można, a nawet trzeba się szanować. Zbyt dużo życia i pieniędzy w to wszystko władowałem, żeby komuś przysługi po 0.85E na zachodzie robić.
@jasiu87: Chciałbym, żeby pobankrutowali i męczyli się w długach do końca życia. Ale to jest akurat taka stawka, że za dużo aby zdechnąć, a za mało, żeby normalnie funkcjonować. Wystarczy się rozejrzeć po parkingach, pooglądać opony, stare rozklekotane naczepy. Taki pierwszy Ci powie, że Chińczyki najlepsze i on nie kupi drogich opon, bo to naciągactwo. #!$%@?, że na Goodyearach Fuel Max moja najstarsza naczepa jeździ okrągłe 3lata i dopiero skończyła się
@wasiuu: AMEN ! Ja rozumiem, że szuka się oszczędności ale niestety tak jak cumpel pisze Lepiej kupić Goodyery/Brigestony raz niż wymieniać (o ile w ogóle wymieniać) Chińczyki co 50 tysi. Już nie mówię o porządnych kierowcach którym trzeba jednak dobrze zapłacić za ich dobrze wykonaną prace.
@wasiuu: ja tma mam DKV, znam jej koszty i jednak nie narzekam.
@jasiu87: my od 12 lat tylko Michelin i w sumie bardzo dobrze na tym wychodzimy, jeszcze żadna nie strzeliła, dobrze się trzymają drogi i robią duże przebiegi
@wasiuu: ostatnio koleś rzuca się do mnie o to, że nie zapłaciliśmy (a zapłaciliśmy w naszym terminie a nie jego wymyślonym z dupy ( ͡° ͜ʖ ͡°)). Pisze do mnie CAPSEM i jest bardzo niemiły, ale pokapowałam się, że pyta o płatność innej firmy niż jego TransID więc Janusz na Janusza - nie udzielę Panu takiej informacji ponieważ nie pisze Pan z właściwej firmy. Chyba się zagotował