Wpis z mikrobloga

@Miszelek: ja właśnie mam problem z setem. @TheSznikers mi dał swój i jestem pełen podziwu, że się da tak podsterownym autem robić takie czasy ;).

Wrażenie na mnie robi głównie hamowanie - na wyjściach jest jeszcze miejsce do poprawy, aczkolwiek taka jazda zaowocuje w wyścigu, gdzie inni będą walić po tarkach i wypadać :).

Może na następny tor trafię z setem - póki co wszelkie ustawienia powodują, że auto dalej wierzga
@Miszelek: o kurde, mam dziwne wrażenie że większość zakrętów pokonuje szybciej (a mam zaledwie 1:44:958). Widocznie dawanie 100% gazu w zakręcie (przy podobnej linii) nie oznacza, że szybciej z niego wyjdę xD

Btw, rozumiem że zmiana biegu przy 6,3k obrotów jest bardziej efektywna niż zaraz przed odcinką?
@Erus: Powyżej 6k moment i moc już wyraźnie spadają, popatrz na wykres w opisie TT Cup. Na Paul Ricard opłacało się wbijać wcześniej, ale na Oulton nawet szóstki nie dotykamy. Najlepiej chyba obserwować deltę, o ile jeździmy już powtarzalnie.