Wpis z mikrobloga

Potrzebuję się poradzić. Kupiłem w zeszłym tygodniu grill elektryczny. Wybór padł na coś droższego, a mianowicie produkt firmy Tefal. Początkowo chciałem coś zwykłego, ale pomyślałem, że lepiej dołożyć i kupić coś uznanej firmy co zbiera w sumie dobre opinie. Za grilla wyłożyłem ponad 300zł. Od tygodnia z niego korzystam i w sumie sprawuje się ok, problem w tym, że albo coś robię źle, albo te płyty tego grill są nic niewarte. Po tygodniu z jednej z nich zaczyna już schodzić teflon, dzieje się tak po myciu. Wkurza mnie to bo dbam o ten sprzęt, myją gąbką i ludwikiem więc znowu nie drucianką czy cifem, a mimo to wygląda to jak na zdjęciu i pewnie po miesiącu niewiele z tego zostanie. Druga płyta myta tak samo wydaje się póki co ok. Napisałem oczywiście do Tefal, ale ich "specjaliści" twierdzą, że "takie przetarcie jest spowodowane twardym metalowym przedmiotem albo abrazywnym preparatem czyszczącym." i nie zamierzają z tym nic zrobić. Taa kupiłem grilla za ponad trzy stówy, żeby go skrobać widelcem... Szkoda słów. Miał ktoś z Was może jakiś produkt tego typu? Te płyty są faktycznie takie kiepskie? W komentarzu druga, myta tak samo. #kuchnia #gotowanie #jedzenie #grill #pomocy
Tortex - Potrzebuję się poradzić. Kupiłem w zeszłym tygodniu grill elektryczny. Wybór...

źródło: comment_48JvhmB4JlWz2rq2Jg0t6IFvJZtFjQOL.jpg

Pobierz
  • 17
@uszatysqrviel: Oczywiście, w końcu nowy kupiłem. Tylko co mi z niej jak mi odpisali, że zacytuję "Uprzejmie informuję, iż Pana reklamacja nie została rozpatrzona pozytywnie przez nasz dział reklamacji.Zgodnie ze zdaniem specjalistów Grupy SEB takie przetarcie jest spowodowane twardym metalowym przedmiotem albo abrazywnym preparatem czyszczącym."
@uszatysqrviel: Tak.
@Szpadelo: Zgłosiłem do działu obsługi klienta, bo technicznego jako tako nie znalazłem, to dostałem odpowiedź taką jak powyżej... A smażyć na czymś muszę, nie po to 300zł na to wyłożyłem, a nie mam zamiaru wydawać kolejnych kilkudziesięciu złotych na nową.
@Tortex: tak właśnie wyglądają reklamacje - musisz im truć dupę do skutku. Zadzwoń do nich, pisz za każdym razem i poinformuj ich, że używałeś bezpiecznych metod pielęgnacji płyty.
@Tortex: @Szpadelo dobrze mówi, musisz ich z tym męczyć, dzwoń do nich ciągle, nie wiem jak ich infolinia i ilu ich tam siedzi, ale albo trafisz na takiego co przyjmie reklamacje albo po prostu odpuszczą już żebyś się odczepił i też przyjmą, ewentualnie doczytaj jeszcze o tych płytach, jak myć, jak przechowywać itp itd. to będziesz miał argumenty jak będziesz z nimi rozmawiał
@Szpadelo: No tylko co tu pisać, jak widzisz jaka odpowiedź. Napisałem na razie, żeby mi wyjaśnili co to te abarazywne preparaty czyszczące, bo wydaje mi się, że Ludwik raczej do nich nie podchodzi. Przecież widać po zdjęciu, że to schodzi po kantach, a nie od walenia czymś metalowym.
@uszatysqrviel: Tylko jak z nimi się kontaktować, jak dostaję takie odpowiedzi "Uprzejmie informuję, iż jak już poinformowałam nasz dział reklamacji odrzucił Pana reklamację. Jeżeli jest Pan niezadowolony z tej decyzji, ma Pan prawo zgłosić reklamację w sklepie na podstawie rękojmi." Spychologia na sklep, a co ma sklep do tego. Jest sens pisać do sklepu, jak to wina płyty?
@Szpadelo: Widać jakich specjalistów mają. Wątpię by to był outletowy produkt. Zresztą jak przyszedł to wszystko było ok, płyty również. Myślisz, że jest sens kontaktować się ze sklepem, jak to ewidentnie problem po stronie producenta i płyty? Może spróbuję, w sumie co mi szkodzi.
@la-chupacabra: Nie pomyślałem, ale może to dobry pomysł.