Wpis z mikrobloga

@sierzchula: Raczej nie bedzie juz tak duzej roznicy w grafice jak przez ostatnie 20-30 lat. Teraz gry beda sie rozwijac raczej w kierunku nowych rozwiazan jak np. VR, bo graficznie juz niewiele da sie zrobic.
  • Odpowiedz
@FeniEnt da sie. Mozna m.in liczyc cienie dalej niz 100m, zrobic trawe podatna na wiatr i kontakt z bohaterem, skladajaca sie z modeli, a nie tekstury, duzo wiecej wielokatow w obiektach, wysoki render distance bez LOD I wiele innych.
Sorki za brak polskich znakow.
  • Odpowiedz
co to za sprzęt vr?


@michalind: Virtual Reality, czyli wszelkiego rodzaju urzadzenia dajace wrazenie bycia w grze. Oculus Rift lub htc vive jako okulary 3D z pozycjonowaniej glowy w przestrzeni wraz z rotacja. Dodaj wszelkiego rodzaju platformy na silownikach do gier wyscigowych lub symulatorow lotu. Ciuchy dajace odczucia uderzenia, ucisku punktowego. Itd.

graficznie juz niewiele da sie zrobic.


@FeniEnt: da sie tak dlugo, dopoki nie odroznisz gry od rzeczywistosci.
  • Odpowiedz
@michalind: a to zle zinterpretowalem ( ͡° ͜ʖ ͡°) btw, widziales pimax vr? 8K wydali jakos niedawno. Ale kombinowane 60Hz i tylko rotacja bez pozycjonowania, tak samo ich 4K vr. Do wielu gier i wiryualnego pulpitu jak znalazl. Tylko nie wiem jak fov tam u nich.
  • Odpowiedz