Wpis z mikrobloga

Mirki mamy sygnały, że pewna forma przesyłki nazwana na naszej stronie EU Registered (poczta Austriacka) jest mało skuteczna i zdarzają się sytuacje, że poczta ta gubi nasze paczki.

Nie znamy skali tego problemu. Chcemy coś z tym zrobić, dlatego na początku prosimy każdego, kto zamówił produkt tą formą wysyłki i po 30 dniach paczka dalej nie dotarła o wpisanie komentarza z numerem swojego zamówienia z GB oraz numerem trackingu (prosimy tylko o takie komentarze w tym wpisie).

Po zebraniu wszystkich zamówień zbadamy sprawę i postaramy się wynagrodzić każdemu tą nieprzyjemną sytuację, która oczywiście nie powstała z naszej winy, ale bierzemy też za nią odpowiedzialność.

Tym samym po rozwiązaniu problemu usprawnimy wysyłkę z naszego magazynu HK i znajdziemy innego przewoźnika, który nie doprowadzi znów do takich sytuacji.

#gearbest
  • 421
  • Odpowiedz
W sumie na gearbest powiedzieli, że oddadzą połowę, więc założyłem sprawę w Paypal, ale jak ktoś nie płacił Paypalem to niech czeka i oddadzą mu całość. Z tego wynika, że coś tam załatwili.
  • Odpowiedz
@wykopowy_brukselek: Na PayPal w instrukcjach nie znalazłem jakoś informacji kiedy należy złożyć spór a potem roszczenie. Jest jedynie coś takiego:
Nie otrzymano przedmiotu – zakupiony przedmiot do Ciebie nie dotarł. W tym przypadku odczekaj co najmniej 3 dni od daty transakcji, aby dać sprzedającemu czas wystarczający na wysłanie przedmiotu.
Ja bym skłaniał się do zakładania sporu w momencie przekroczenia terminu dostarczenia towaru w zależności od rodzaju wysyłki która została wybrana.
  • Odpowiedz
Również dostałem info, że mam potwierdzić adres dostawy (2x już wcześniej potwierdzałem w innym tickecie), sprawdzić u siebie na poczcie i poczekać do upływu 60 dni. Tia, przesyłka EU-Registered miała określony czas dostawy na 12-20 dni, nr przewozowy dostałem prawie 7 tygodni temu i dalej żadnej informacji o przesyłce na jakimkolwiek trackingu. Widocznie nie została nawet wysłana, a wygenerować numer przesyłki to nie problem. Dobrze, że płaciłem PP, trzeba będzie otworzyć spór
  • Odpowiedz
Skoro nie ma trackingu to na jakiej podstawie Gearbest powołuje się na regulamin... zwrot połowy kwoty w przypadku zaginięcia. Jakiego zaginięcia, kiedy zwyczajnie nie wysłali?!
  • Odpowiedz
@GearBest_Polska:
Otworzyłem spór na PayPal, po prawie 7 tygodniach oczekiwania mam jedynie nr przesyłki i zero informacji o niej na jakimkolwiek trackingu, nawet czy została chociaż wysłana. Jedyna odpowiedź supportu w dwóch ticketach to: potwierdź adres dostawy (ileż można), sprawdź na poczcie (ileż można) i czekaj min. 60 dni. Jak ktoś płacił PP to przynajmniej ma szansę na zwrot, pozostałym współczuję przebojów, a jak widać trochę tych przesyłek ostatnio nie dotarło...
  • Odpowiedz