Wpis z mikrobloga

@m___r: nie wiem jak to jest w FedEx, ale w DPD czy UPS dzwonisz na infolinię i oni Ci numeru nie podadzą do kuriera, ale przełączą na rozmowę z nim. Może FedEX ma podobnie
@m___r: totalnie odradzam #fedex i teraz widzę, że nie tylko u nas są problemy ( ͡° ͜ʖ ͡°) My zamówiliśmy któregoś razu kuriera żeby dowiózł monitor do danej firmy, na rano następnego dnia, gdyż mieliśmy tam prezentacje, a samochód za mały na przewiezienie sprzętu.
Dopłaciliśmy ekstra za przesyłkę, doręczenie na następny dzień do godziny 10 rano.

TV przyszedł po 3 albo 4 dniach :) Wtedy kiedy było
@m___r: @gosiage: FedEx to najgorszy możliwy kurier, zrezygnowaliśmy z zakupów w zalando z tego powodu, że mają tylko dostawę u nich. Mógłbym pisać elaboraty o tym, jak kurierzy traktują klienta, o tym, że nawet nie próbują dostarczyć paczki i wprost mówią, że do systemu wpisują fałszywe próby dostarczenia, o bataliach w punkcie odbioru, gdzie sam musiałem jeździć po paczki i innych wesołych sytuacjach.
@1boszcz @gosiage @imprv: Miałeś rację, dodzwonienie się na infolinię jest niemożliwe. Na 12:30 spotkanie z klientem, a popołudniu urodziny chrześniaka. I jak tu teraz wytłumaczyć pięciolatkowi, że prezentu o którym tak bardzo marzył nie będzie, bo międzynarodowe korpo ma w dupie klientów?
@m___r: Najlepiej jest gromadzić sobie w telefonie numery kurierów przy okazji jak dzwonią przed doręczeniem przesyłki, później jak się spodziewasz czegoś i wiesz jakim kurierem to dzwonisz bezpośrednio do niego. Zazwyczaj ci sami kurierzy obsługują rejon w którym mieszkam.