Wpis z mikrobloga

Witam, zastanawiam się czy ktoś tutaj byłby w stanie mi pomóc w mojej walce z Cyfrowym Polsatem.
31.12.16 Podpisałem umowę, wszystko było ok, jednak do czasu. Posiadam multiroom, i mogłem dużo rzeczy znieść. Między innymi chorą rzecz bo raz na 2 tygodnie musze wziąć karte z głównego dekodera i przełożyć do mojego drugiego bo wyskakuje komunikat o zablokowanej karcie dodatkowej. Jednak jest pewien większy problem który został zauważony i próbował być zgłoszony od czerwca tego roku. Na początku myślałem że to zwykłe braki sygnału podczas burzy jednak okazało się że sytuacja powtarza się nawet przy lekkim wietrze, a mianowicie brak sygnału na głównym dekoderze. Pamiętam że główny dekoder był na starym kablu antenowym bo monter powiedział ze jak już jest jeden kabel na dach to po co ma 2 ciągnąć bez potrzeby. Myślałem więc że to wina kabla I teraz zamówienie serwisanta w Cyfrowym Polsacie to istna magia. Więc skrócie
-Zamawiałem usługę przez internet więc jak byłem w salonie to powiedzieli że ich to nie obchodzi i równie dobrze mogę iść z tym do salonu Playa xd
-Raz w salonie zamówili mi serwisanta, przyszedł powiedział że może zrobić to za hajs i z łaską powiedział że to nie chodzi o kabel tylko o sposób jego zamontowania. ??
-Oczywiści nie zrobił mi tego za darmo bo powiedział ze gwarancji udziela tylko i wyłącznie JEDEN serwisant który to montował. I NIKT INNY NIE ZROBI TEGO ZA DARMO XDDD

Dzwonienie na infolinie nic nie daje, proszę zadzwonić tu, potem tu, potem to nie u nas, potem kto dał panu ten numer, itd itd

Odpowiedź od Cyfrowego Polsatu po zgłoszeniu przez ICOK


Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z warunkami Umowy obowiązującej od dnia 30 grudnia 2016 r. Autoryzowany Punkt Sprzedaży wykonał na Pana rzecz usługę montażu standardowego instalacji do odbioru telewizji satelitarnej.

Zgodnie z Umową udzieliliśmy Panu sześciomiesięcznej gwarancji na montaż rzeczonej instalacji. Niemniej z uwagi na fakt, iż sześciomiesięczna gwarancja, której udzielił Cyfrowy Polsat z dniem 9 maja 2016 r. dobiegła końca, koszty związane z ewentualną naprawą bądź ponownym montażem instalacji antenowej leżą w gestii Klienta.

Zaznaczmy, że nie zarejestrowaliśmy, Pana wcześniejszych zgłoszeń dotyczących problemów z montażem Usługi.

W związku z powyższym wyjaśniamy, że Cyfrowy Polsat nie świadczy usług instalacji sprzętu, chyba, że co innego przewidziano w Promocyjnych Warunkach Umowy. Tym samym instalacja sprzętu oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem leżą po stronie Klienta. Powyższe usługi Abonent może zamówić w wybranych Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Podkreślamy, że są to czynności odpłatne według cennika wykonawcy.
Nie możemy, zatem przychylić się do Pana prośby dotyczącej wykonania naprawy instalacji zestawu antenowego na koszt Cyfrowego Polsatu. >

Teraz próbują mi wmówić ze gwarancja nie trwa 12 miesięcy tylko 6, i że to moja wina i mało tego bo NIC wcześniej nie zgłaszałem. Zerwe z nimi umowę jak będzie trzeba. Na razie nie zobaczą ode mnie ani złotówki.

#cyfrowypolsat #telewizia #ipla #tv #polska #oswiadczenie #tv #polsat #plus
  • 1
@kawkanorbert: Na własną ręke kup jakiś firmowy konwerter twin, dokręć porządnie wszystko, porządny przewód najlepiej żelowany, triset czarny (2zł/m), spuść na dół i daj sobie spokój z kopaniem się z koniem. Szkoda nerwów. Stracisz te 70 czy 80zł i będziesz mieć spokój.