Aktywne Wpisy
tylko_pytam +293
Wytłumaczcie mi coś. Blok z tamtego roku w jednej z centralnych dzielnicy miasta, gdzie 15k za metr. Wynajem pewnie pod 4k. I u prawie wszystkich sąsiadów na piętrze buty wystawione na korytarz. To jest jakaś nowa moda? Dla mnie to wieśniactwo. U was też tak ludzie robią? Przecież każde mieszkanie ma tam przedpokój. A może to coś specyficznego dla #wroclaw ?
#nieruchomosci #patologiazewsi #patologiazmiasta
#nieruchomosci #patologiazewsi #patologiazmiasta
spokojnyy +31
Dno tuska oraz niemieckie popychla zaczynają dorywac się do strategicznych spółek
#obajtek #tusk #4konserwy #wybory #tvpiscodzienny #tvpis #bekazlewactwa #bekazpisu #orlenuczy #orlen
#obajtek #tusk #4konserwy #wybory #tvpiscodzienny #tvpis #bekazlewactwa #bekazpisu #orlenuczy #orlen
Sytuacja taka:
W domu rodziców była umowa na internet stacjonarny w Netii 20Mb/s jakieś 4 lata temu, bodajże obowiązywała na 2 lata. W związku z tym, od jakiś dwóch lat przeszła na umowę 'na czas nieokreślony', a rodzice dotychczas to olewali, bo 'jak jest to jest'.
Ale płacą astronomiczne pieniądze, bo wtedy były takie stawki. Oczywiście były telefony, cośtam proponowali, ale potem się okazywało, że jednak nie ma możliwości większej prędkości, itd.
Jako że przyjechałem to mam zamiar się tym zająć, bo oni tego nie ogarną, w związku z tym mam do Was jedno pytanie:
Czy jeżeli okaże się, że nie ma możliwości założenia większej prędkości niż dotychczasowa, to czy mogę poprosić (albo wykłócić się, jeśli będzie trzeba) o zniżkę obecnej ceny za ten sam internet? Czy konsultanci mają w ogóle możliwość zaoferowania jakiejś zniżki w takiej sytuacji takim klientom, na tej samej zasadzie co różnego rodzaju rabaty przy zakupie np. obuwia? Czy choćbym się zesrał i nie wiem jak konfliktowym klientem był, nie mają takich możliwości?
Komentarz usunięty przez autora
Mój obecny internet to 20Mb/s za (dajmy na to, bo nie pamiętam teraz) 60zł.
Dzwonię i mówię, że interesują mnie dwie opcje:
opcja 1 - chce szybszy internet (jeśli się da)
opcja 2 - niech jest jak jest (bo szybszego mieć się tutaj nie da), ale niech płacę mniej
Którą z powyższych opcji jest wspomniana przez Ciebie "nowa oferta promocyjna".
Co to w ogóle
A ja pytałem co w przypadku, jeśli powiedzą, że nie ma możliwości technicznych na większą prędkość, a obecna oferta już nie istnieje. Co wtedy? Zostaję z obecnymi, bardzo niekorzystnymi warunkami, bo nic innego nie mogę zrobić? Albo całkowicie rezygnuję z internetu od nich?
@lech1991: Przedłużasz umowę na nowych warunkach - poprzez aneks.
Tak samo zaproponują ci przedłużenie umowy. Przedłużenie umowy nie musi się wiązać z podniesieniem prędkości.
Tak. Skoro umowa
@MichaelT128: A czy mogę tę umowę przedłużyć bez podniesienia prędkości (jeśli by się nie dało), ale z obniżeniemceny abonamentu za tę samą prędkość?
@Willy666: Właśnie dopytałem i chronologicznie wyglądało to tak:
Umowa zawierana w 2010 roku na 13 miesięcy za internet 10Mb/s płacąc 49zł, a potem przedłużana na kolejne
Podejrzewam, że na zwykłych, standardowych, jakie mogły być w 2010? CU? czyli miedziane? To są standardowe?
Albo inaczej - zakładając, że w najbardziej typowych i powszechnych w tamtym roku (2010), to jaka wtedy byłaby to (szacunkowo) cena?
Gdy zaś kliknę na "sprawdź" dot. nowej oferty, to wyskakuje mi opcja "Internet MAX 10 + telefon z jakąśtam ofertą" jako jedyna możliwa. Czyli ze słabszym internetem (nie wiem jak to możliwe).
EDIT: Już pomijam technologię, ale jak to możliwe, że jedyna dostępna dla mnie 'nowa' oferta to taka z wolniejszym internetem?