TL: Halo. Potrzebuję dokumentację z instrukcją obsługi telefonu. ASAP
IT: Podnosisz słuchawkę, wbijasz numer na klawiaturze numerycznej, telefon sam wykonuje resztę czynności, po skończonej rozmowie odłóż słuchawkę w to samo miejsce, z którego ją podniosłaś.
@loculi: „nie zrozumieliśmy się”. Miałem tez kiedyś maila gdzie w odpowiedzi na konkrety, badania, wyniki itd proponowaliśmy jakieś rozwiązanie: „chyba zapomnieliście kto tu jest klientem”.
@henius: Sam jestem PM, ale nie o tym. Zamiast precyzyjnie powiedzieć 1.start 2.kółeczko nad powerem 3.ekran 4.co masz wybrane z listy pod rozdzielczość ekranu? 1920x1080? To się pytasz z założenia "upośledzonego" usera bez doprecyzowania i kręcisz beke. Problem rozwiązany? Nie problem wróci? Tak Jakbyś użył 4 krokowej instrukcji miałbyś to z głowy? Nie wiem.
@henius: Oczywiście że się wymaga wiedzy. Kółeczko masz w załączniku (wiem że to zębatka bardziej), ale ta instrukcja miała być napisana najprościej jak się da dla najbardziej prostackiego odbiorcy jakiego byłem sobie w stanie wyobrazić. Nikt nie lubi forward managerów, tak samo jak żaden PM nie przepada za specjalistami, którzy na podstawie swojego szerokiego doświadczenia, wiedzy technicznej itp. itd. nie mogą się zniżyć do poziomu kartofla IT i wymyślić sposobu jak
współczuje normikom, którzy są z rocznika podobnego do tych dziewczynek i wychowały się na fagacie xD, powodzenia na rynku matrymonialnym #tinder #famemma #p0lka
- menu mi się źle wyświetla
- jaką masz rozdzielczość ekranu?
- 15 cali
kurtyna, weekend czas zacząć
#pracbaza #korposwiat #heheszki #humorinformatykow #webdev
autentyk. xD
A odnośnie instrukcji pkt2: jakie #!$%@? kółeczko, o czym ty piszesz