Wpis z mikrobloga

@destyl zobacz czy po przegazowaniu nie zostawia niebieskiego dymka, zobacz czy biegi gladko wchodza, na prostym odcinku drogi pusc kierownice i zobacz czy nie sciaga, tak samo przy hamowaniu. Przy mocnym hamowaniu zobacz czy abs dziala, na kawalku piachu sprawdz esp ruszajac. Masz kostke obd?
@zerathul jak zgubil odwazniki to przy jezdzie na wprost bedzie kierownica drgala, na nalewkach nie jezdzilem to nie powiem.

@destyl nie pamietam czy w 1.6 b mi2 ma z tylu tarcze, ale generalnie popatrz tez na stan tarcz(czy nie ma przebarwień), na nierownosciach posluchaj zawieszenia, zobacz czy nie ma luzow ruszajac kierownica i czy krecac kierownica na postoju nie slychac pukniec - moze byc #!$%@? albo maglownica
@zerathul: ale lepiej to sprawdzić i jak jest nie tak to lepiej się temu przyjrzeć, niż potem miałoby się okazać, że auto jest krzywe, idą tym tokiem to jak leci niebieski dym z wydechu to też mogą to nie być pierścienie tylko uszczelniacze zaworowe czy problemy z odmą

sprawdzić trzeba wszystko, jak są minimalne nawet problemy to trzeba się temu lepiej przyjrzeć i zawsze jest to argument do negocjacji ceny
dot na szybach, szczeliny między elementami, śruby uchwytów drzwi klapy itp, przejedź się podkręcają szybko kierownicą na małej prędkości . Dużoooo tego jest