Wpis z mikrobloga

@Nedkely: standardowo będzie teraz czekanie 10 lat, aż "beta testy" się skończą, blebleble...
a ja dobrze pamiętam jaki był boom na x360/ps3 (xboxa bardziej bo "taniej") przy premierze gta5 i te rozterki "jak to będzie na konsoli, a którą, a jaką, a za ile, kupie xboxa, itd"
@matib1012: Trudno o duży postęp kiedy twórców ogranicza moc konsoli. ( ͡º ͜ʖ͡º)

Tak czy inaczej trzeba pamiętać że kompresja youtube też robi swoje, jak się odpali grę na 60 calowym TV ze wsparciem HDR to raczej będzie to wyglądać co najmniej przyzwoicie (o ile nie siedzisz pół metra od tv). Do tego na PS4 Pro/Xbox one X pewnie podniosą rozdzielczość ponad 1080p, co też trochę
@MarSlayer: Tu już nie chodzi o samą rozdzielczość a o detale których na trailerze praktycznie nie ma. Skały są kanciaste a śnieg to płaska rozmazana tekstura. Ogień to kopiuj wklej GTA, a mimika ogranicza się jedynie do poruszania ustami
@FeniEnt: Na pc to napewno andromeda lepiej wygląda niż wiesiek z 2015 roku, prawda?
Gta 5 nadal pochłania ogromne ilości zasobów, a gra jest z 2013 roku.
Progress graficzny spowolnił, to jest po prostu fakt, bo więcej szczegółów do elementu składającego się z 20 tyś poligonów już nie dodasz, a tylko możesz pogorszyć.
Na tym etapie to szybciej można coś zepsuć niż rozwinąć.
Tekstury 4k też nie wymagają dużej mocy obliczeniowej
@matib1012: Nie widzę tutaj żadnej makabrycznej różnicy, chyba że battlefield na jakiś super ultra detalach.
Jak już to różnica polega głównie na strukturze ziemii, składającej się z większej ilości poligonów. Nadal jednak bf1 to gra z instancjami, gdzie rdr2 to otwarta gra.
Fallout 4 też nie miał cudnych kamienii, a to przecież gra też na pc.