Wpis z mikrobloga

@GearBest_Polska: Cześć GearBesty, 25 września zamówiłem telefon z priority line (zamówienie WW1709250649224981). 28 września zgłoszony nr listu 5360724510. Do dziś cisza. Ostatnio paczuszkę rozpakowywałem równo w 14 dniu. Na wypoku sygnały o obsuwach, coś wiadomo odnośnie wysyłek z tamtego terminu?
  • 11
@GearBest_Polska: czekalem od 17 wrzesnia, dzisiaj odpowiedzieliscie ze przesylka zostala wyslana (pewnie) dzisiaj nie priority line, tylko zwykla poczta.... Czyli co, prawie miesiac czekania na NADANIE PACZKI PRZEZ WAS? I po prawie miesiacu piszecie "laskawie" ze wyslecie zwykla poczta, i "laskawie" ewentualne clo wezmiecie na siebie? Po co odpisywaliscie na tickety ze "prosze sie nie obawiac, przesylka napewno juz w drodze"... Klamiecie i tyle
@Zyvalt: Dzięki za informacje, bo rzeczywiście dzisiaj dostałem tego maila. Człowiek płaci więcej za wysyłkę, żeby było szybciej i bez vatu, a tu miesiąc czekania i takie coś. :/ Jeszcze zapłaciłem przez przelewy zamiast paypalem i jestem w teraz(,)
A dostałeś jakiś nowy link do śledzenia?
@Bazur niestety nic więcej oprócz tego co było we wpisie nie otrzymałem. Sprawdzałem na stronie zamówienia i też bez zmian. Spróbuję skontaktować się z oficjalnym supportem. Dam znać co i jak.