Wpis z mikrobloga

mirki jest afera #pkp nas oszukało. Zapowiadane opóźnienie pociągu było 10 min, w praktyce okazało się prawie 12!

Pomijajac ten indydent jedziemy z #wroclaw do #warszawa aby rozmawiać o współpracy na lini #startupy - #korposwiat razem z ABSL, Procter & Gamble, Skanska, Scanye, Cognitum, PLUG no i oczywiście my #challengerocket. Będzie panel, różne mądre głowy i trzeba będzie coś mądrego powiedzieć ;-) Damy rade. Potem networking i to co najważniejsze (czyli darmowe przekąski).

P.S.1. b.fajny pomysł, żeby w wagonie restauracyjnym wcześnie rano nie włączać górnego oświetlenia, a jedynie bazować na lampkach stolikowych. Klimat prawie jak z orient expressu ;-)

P.S.2.
wagon restauracyjny, taka sytuacja:

KLIENT: poprosze herbate z soczkiem malinowym. Z najlepszym jaki macie.

PANI: oczywiście, wybierzemy dla Pana najlepszy (wkońcu na pewno mają wiele różnych rodzajów soków malinowych do herbaty)

KLIENT: i jeszcze jedno, zamiast pendolino przyjechał zwykły "intercity" mogę dostać zwrot $

PANI: oczywiście, wystarczy, że podejdzie Pan do centrum obsługi klienta z biletem. Różnica to będzie 14 złotych.

KLIENT: nie mam czasu żeby chodzić po waszych centrach! może Pani zrobić to dla mnie?

PANI: niestety nie mamy takiej możliwości

KLIENT: super, to właśnie cała polska rzeczywistość...

PANI: przepraszam, my tylko pracujemy jako obsługa kelnerska

KLIENT: no to widzę, że jeszcze dużo się musi w tym kraju zmienić.
:-)

dobra starczy szczegółów bo z rozmowy tel. wniosku że Pan zajmuje się #programowanie , i jeszcze się okaże, że wykop teraz czyta. Jak dla mnie, to jak się zdejmie okulary to wygląda to prawie jak pendolino !

A w kwestii "zmian w kraju" które wpomniał Pan to mam następująco propozycję dla #pkpintercity:
wiadomo, że w pełnym pociągu nie będzie obsługa biegać z kasą i rozdawać ludziom po 14 złotych. Natomiat może można byłoby przy okazji kontroli biletów rozdać każdemu voucher
z krótkim info
"przepraszamy, ale nasz pendolino postanowił dzisiaj wziąć wolne i nie pojawił się w pracy. W wyniku tego, jedziecie zwykłym składem mimo iż na codzień jesteście bardzo ważnymi osobistościami. Aby Wam to zrekompensować oferujemy voucher na X zł do wydania w wagonie restauracyjnym, do wykorzystania przy zakupie kolejnego biletu (np. jakiś kod zniżkowy), lub do zamiany na gotówkę w centrum obsługi klienta"

Myślicie, że to mogłoby zadziałać ? obecna alternatywa to pisanie reklamacji w tym centrum. (tym co płacili kartą/skycashem to z automatu możnaby zwrócić, ale w to już nie wnikajmy).

#humorinformatykow #pendolino #pociagi #startup
Pobierz ChallengeRocket - mirki jest afera #PKP nas oszukało. Zapowiadane opóźnienie pociągu ...
źródło: comment_6PSAA3Tkfn4jSm4VWuelBQhu8B6qABcF.jpg
  • 14
@JamTamCoTam po co?
1) po to żeby było miło :)
2) bo tak należy, jak zamawiam mercedesa w wypożyczalni płacąc z góry 800 zł /dzień a ostatecznie dostaje Opla, który w cenniku stoi po 500 zł, to powinienem dostać 30 zwrotu.
3) żeby dbać o wizerunek (konkurencją dla pociągów nie są autobusy ale głównie samoloty, na krajówkach zarówno LOT jak i Ryanair jak sprawa z lotniskami się rozwiaże).