Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim! Mam coś dla Was ciekawego! :D

http://soulhunter.psichix.io/

Zapraszam do zabawy i zgłaszania błędó/upierdliwości ( ͡° ͜ʖ ͡°)

------

Ostatnio weekendami tworzę gierkę w uniwersum Crysisa (Crysiso-podobnym?), która docelowo będzie taktyczną strzelanką multiplayerową odgrywaną na różnorodnych mapach zależnych od typu wybranej rozgrywki, ale tryb single dla samego story także się znajdzie! Póki co dopinam część singleplayerową do testów publicznych, podczas których zajmę się dodawaniem rozgrywki multi.

Z ciekawostek:

- Gra była designowana na pady (zarówno Xbox jak i PS4; polecam ogromnie zagrać na padzie :D), ale domyślnie da się grać także klawiaturą i myszką - w bliższej przyszłości dojdzie także obsługa toucha dla mobilek :P Sterowanie opisane w menu głównym w Controls.

- Gra powstaje na autorskim open-source'owym silniku do gier webowych napisanym w ES6, WebGLu i wykorzystującym różne nowoczesne API webowe, dostępnym na NPM i integrowalnym z Webpackiem. Dodatkowo mogę powiedzieć, że razem z nim powstaje IDE online, który ma pozwolić mi osiągnąć prostotę tworzenia niczym Unity :D

#gamedev #html5 #programowanie
Pobierz PsichiX - Cześć wszystkim! Mam coś dla Was ciekawego! :D

http://soulhunter.psichix...
źródło: comment_bfD2cwUgT8iUZxUAaeQ3Wk19Aw6TuqSR.jpg
  • 24
@PsichiX: To sterowanie klawiatura + myszka, to takie średnie bym powiedział :( We wcześniejszej wersji, którą wrzucałeś kamera chodziła tak sobie (ale jeszcze dawało radę), teraz miota się jakby kamerzysta miał atak padaczki.
ja mam fps w granicach między 3 a 5 :) Pewnie dlatego mam takie dziwne wrażenia co do kamery. Generalnie jeżeli chodzi o sterowanie klawiaturą to też proponowałbym inne rozwiązanie. To chodzenie jest ustawione tak na sztywno, że sprawia to dziwne wrażenie, nie lepiej byłoby zrobić chodzenie w kierunku kursora, gdzie W jest zawsze do przodu względem niego?