Wpis z mikrobloga

#chwalesie #lpg #bmw #fanpage #e39

Kiedyś tam kupiłem sobie stare BMW, a że jestem biedny poleciało od razu LPG, sprawia mi sporo frajdy grzebanie przy nim, więc pojawiła się koncepcja założenia funpage, takiej mojej historii ciekawszych napraw etc.
Fanpage aktualnie tak wygląda https://www.facebook.com/M5-Supercharger-LPG-933593966744391/

Szczerze średnio znam się na prowadzeniu, czegoś takiego, pojawił się z czasem duży odzew od strony użytkowników tej marki, pytania co i jak zrobić, jaka jest logika sterowanie, takie samochodowe sprawy.

Chciałbym prosić was o ewentualną pomoc co poprawić aby był on bardziej przyjazny dla ludzi :)
Samael16 - #chwalesie #lpg #bmw #fanpage #e39 

Kiedyś tam kupiłem sobie stare BMW,...

źródło: comment_3hEOy1l9tjEoI40kN998opmUl0oXflfG.jpg

Pobierz
  • 52
@panicze: Może dlatego, że nie ma miejsca? Po drugie samochody mające 1000+ czy 1500 nie palą benzyny bezołowiowej tylko już etanol.

Dwa niektóre samochody ciągną olej aby uzyskać większą moc, jak np S85 z M5 E60.
@Samael16:

Dwa niektóre samochody ciągną olej aby uzyskać większą moc, jak np S85 z M5 E60.


po prostu s85 to akurat gowno a nie silnik. niby jezdzi zajebiscie, tylko jak nie vanosy to pompa oleju, jak nie pompa oleju to panewki, jak nie panewki to przepustnice, a jak nie przepustnice to wspanialy elektroniczny bagnet oleju, ktory pokazuje co mu sie podoba i w zdradziecki sposob przyczynia sie do zatarcia jednostki. dodajmy
@panicze: Tylko, że jak pamiętam S85 ma dotrysk oleju do układu dolotowego o to chodzi.

A niby w S65 to lepiej temperatura pod maską to katorga w lato.
Różnica tylko taka, że S65 prościej serwisować ale ma też te 100 koni mnie.

Na razie to zwykła M5 uczę się tego pojazdu, silnika, budowy i za grubsze projekty się zabiorę lecz na razie chcę doprowadzić ją do igły co idzie powoli bo