Wpis z mikrobloga

@GearBest_Polska: Witam. Zamówienie z 20 sierpnia numer W1708201546166740 wysyłka 28 sierpień Priority line - ostatni wpis w tracking to 2017-08-28 12:50 Southall, Your parcel is on its way. Wiem że mieliście problemy w UK w składach celnych i przesyłki się opóźniały. Osoby takie jak ja, co długo czekały na swoje przesyłki miały mieć wysłany towar jeszcze raz i otrzymać nowy numer wysyłki. Zaś u mnie dzisiaj informacja z automatu że proponują 50% refundu. Więc jak to jest miały zostać wysłane jeszcze raz czy to tylko takie mydlenie oczu? To mój pierwszy zakup na GB (żona się napaliła na telefon i sama zamówiła) i jeśli to ma tak wyglądać to pewnie i ostatni.
Czytałem że pomogłeś sporej ilości wykopowiczów z ponowną wysyłką, więc jak możesz to przepchnij tez moja sprawę dalej.
  • 8
@GearBest_Polska: dzisiaj otrzymałem odpowiedź że moja przesyłka zaginęła i to nie jest związane z opóźnieniami w składach celnych UK. Jakie to wygodne wytłumaczenie. Nigdy to nie jest wina sklepu tylko nasza klientów. Winta to chyba tylko taka jest że wybraliśmy ten sklep. Napisałem im że daje im 3 dni na ponowna wysyłkę a potem zgłaszam sprawę do wystawcy mojej karty kredytowej.
@redlumek: ponowna wysyłka to mydlenie oczu. Dostałem gift card i ponoć moje zamówienie też miało być ponownie wysłane. Ale nie zostało, a support przeciąga jak może.
U mnie w poniedziałek idzie dispute, nie będę pół życia czekał na paczkę która i tak nigdy nie dotrze.
Moje zamówienie z 30.09.