Wpis z mikrobloga

@szkari: W N42 na 90% uszczelniacze zaworowe.
Natomiast odnośnie płukanek - znam osobiście dwa przypadki, gdzie M54 brało olej, po dwukrotnym zastosowaniu płukanki pobór praktycznie ustał. Tłumaczymy sobie to tym, że prawdopodobnie "puściły" pierścienie.
Natomiast odnośnie płukanek - znam osobiście dwa przypadki, gdzie M54 brało olej, po dwukrotnym zastosowaniu płukanki pobór praktycznie ustał. Tłumaczymy sobie to tym, że prawdopodobnie "puściły" pierścienie.


@Bi4ly: Wow
@szkari: płukanka na uszczelniacze zaworowe Ci nie pomoże, bo - tak jak słusznie zauważyłeś - robią się twarde i puszczają olej. Tylko wymiana wchodzi w grę (W N42/N46 można to zrobić bez zdejmowania głowicy, protip na przyszłość).
Natomiast, zaspokajając Twoje zdziwienie, jeśli "cylinder nie jest zajechany", to zapieczone pierścienie mogą trochę puścić po użyciu płukanki i wyratować sytuację.
Gumy w pierścieniach nie masz, więc rozumiem, że to odnosi się do uszczelniaczy.