Wpis z mikrobloga

@kipowrot: jak ci się to sprawuje? mysle nad zakupem takiego m54, mozesz napisac trochę na temat kosztow, na co zwracales uwage przy kupnie itd.? olukałem taką jedna '00 330ci i powiem szczerze, zrobiła na mnie wieksze wrazenie niz sie spodziewalem.
  • Odpowiedz
330Ci nie ma sensu, bo przedlift nie ma 6biegów.


@kipowrot: xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
  • Odpowiedz
@Pawel4freak no serio jakbym miał wybierać między 328ci a 330ci z tego samego roku, to biorę 328ci, bo ma lepszy silnik, nie bierze oleju i bardziej niezawodny.
330ci polift to już inna bajka.
  • Odpowiedz
@kipowrot: bo ma jedne bieg więcej który wiele nie wnosi? Bo trzeba dolewać oleju co jakiś czas? Jak tak to boli to wymień pierścienie na te same ale z M52.
Niezawodny pod jakim względem?
M54 po za tym że trzeba dolewać często i gęsto to jest pod każdym względem lepszy.
  • Odpowiedz
@Pawel4freak: znaczy moim zdaniem 6tka wnosi sporo, bo można spokojnie w trasie pomykać cicho i tanio, 4k obrotow dopiero przy 190km/h jest. Skoro tak mówisz, każdy wychwala M52, że taki super, może coś w tym jest, chociaż na M54 nie mogę narzekać.
  • Odpowiedz
@kipowrot: E46 nie jest jakoś super wyciszone do takich prędkości no ale niech będzie. Ja tam się nie jaram tym biegiem, bo mało tras robię. W dieslu E46 między skrzynią 5b a 6b, to ostatnie biegi różnią się tylko ~200obr/min więc szału nie ma.
Ludzie chwalą M30 bo jest idioto odporne xD Potem M50 i M52 itd.
Może wychwalają go bo można kupić słupek za 1000zł xD
  • Odpowiedz