Wpis z mikrobloga

#netflix

Mam taki problem z Netflixem, ze często mi przerywa i wchodzi w buforowanie, albo obniża jakość. Problem mam zarówno na Smart TV Sony jak i konsoli PS4.

Sprawdzałem w ustawieniach Netflixa prędkość łącza i wszystko jest na wymaganym poziomie, albo nawet dużo wyższym. Internet z UPC. Urządzenia są podłączone przez WiFi.

Co ciekawe nigdy nie miałem problemów z odtwarzaniem YouTube w najwyższej jakości.

Mozliwe, że to jakiś problem z UPC? Ale czemu tylko Netflix? Może połączenie z internetem jest niestabilne i Netflix sobie nie radzi w momencie jak prędkość na chwilę spada? Ale jak to sprawdzić?

Mam wrażenie, że problem się pojawił jak mi UPC wymienił o modem na router. Wcześniej korzystałem z ich modemu i miałem własny router. Ale nie jestem w 100 % w stanie tego potwierdzić.

Taguje #komputery, bo może to jakieś problemy z siecią. Tylko jak to wykryć?
  • 9
Od jakiegoś tygodnia też męczę się z Netflixem na łączu od UPC. Mam pakiet 250Mb/s i we wszystkich testach wychodzi że tak jest. Z Netflixa korzystam przez Miboxa 4k podłączonego do sieci przez Wifi AC. Test połączenia w pomocy Netflixa wychodzi ok i podaje prędkość ok 80Mb/s co w zupełności powinno wystarczyć na strumieniowanie w jakości 1080p. Moje problemy zaczęły się parę dni temu. Często nie mogę włączyć żadnego materiału, buforowanie dochodzi
@tomon: czy rozwiązałeś swój problem? Ja mam podobne objawy jak u ciebie. UPC250. Netflix po kablu/wifi (nawet 5Ghz) przez telewizor tnie i często buforowanie zatrzymuje się na 25%. Testy pomocy pokazują 150~230 Mb/s. 10 sekund później przy odpaleniu filmu 25% i stoi. Jak już ruszy to informacje o streamie pokazuje 480p i prędkość przesyłu w okolicach 0,5~1 Mb/s
Dziś wykonałem telefon do upc opisując usterkę - rwiący netflix od około miesiąca na tv. W odpowiedzi to samo: 10 została u mnie wdrożona usługa ipv6 a raczej zmiana z v4 na v6. Konsultant przywrócił ipv4 - efekt, netflix działa prawidłowo.
@rybak17: dzwonisz do konsultanta UPC, zmieniają od ręki. Każ sobie na koncie zaznaczyć że nie chcesz więcej przełączania na IPv6. Mi ostatnio znowu potajemnie przełączyli, musiałem dzwonić jeszcze raz.