Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mam pewien problem w #pracbaza i proszę o pomoc w znalezieniu najlepszego rozwiązania. Pracuję jako starszy specjalista w branży IT. Na obecnej pozycji jestem od marca tego roku, w listopadzie wynegocjowałem podwyżkę o ok. 10% z zapewnieniem, że jestem zadowolony i renegocjować będę ewentualnie za rok. Uważałem, że jest to bardzo dobra stawka (na pewno sporo powyżej średniej z porównywarek wynagrodzenia). Aktualnie przeprowadzam techniczne rozmowy rekrutacyjne z kandydatami do mojego zespołu i przypadkiem (załączniki do maili z HR) dowiedziałem się o stawkach, jakich oczekują. Są większe od moich zarobków (po podwyżce) nawet o 20%. W tej chwili moje zadowolenie zostało zastąpione rozgoryczeniem. Rozumiałbym, jeśli faktycznie Ci ludzie mieliby większe umiejętności, ale tak nie jest. Rozumiałbym, gdyby mieli większe doświadczenie, ale to też nieprawda. Zastanawiam się więc co z tym faktem zrobić - w jaki sposób poinformować przełożonego o moich bolączkach i jakie podejście przyjąć? Czy powinienem ponownie renegocjować stawkę (po miesiącu od ostatniej podwyżki i zapewnieniu, że jest ok)?
#korposwiat #programista15k #hr

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: kwasnydeszcz
  • 10
@AnonimoweMirkoWyznania: To jakie stawki oczekują ludzie zgłaszający się na rekrutacje to jedno, a to jakie dostanie ktos kto przyjdzie do pracy to coś innego. Weź pod uwagę że zazwyczaj podaje się stawkę z pewnym "zapasem" do negocjacji. A tak poza tym, to te porównywarki to można olać, ja np. na swoim stanowisku kierowniczym to zarabiam tyle że wg porównywarki powinienem być dyrektorem. nie wiem czy oni tam maja dane z przed
@AnonimoweMirkoWyznania: @Raja: standardowa zagrywka