Wpis z mikrobloga

#gearbest
Paczkę zamówiłem 9 listopada i dalej nie doszła. Gdy chcę zobaczyć informację o wysyłce to dostaję tylko komunikat

Sorry, your shipping information has not updated yet!


Coś jest chyba nie tak? Mogę coś z tym zrobić? To miał być prezent na święta
@GearBest_Polska
  • 28
  • Odpowiedz
@Patres: obawiam się, że to już wróciło. Listonosz pewnie adresu nie mógł odczytać - może numeru mieszkania brakowało, ulicę ucięło albo etykietka się zniszczyła podczas transportu i nie był w stanie odczytać gdzie to.
  • Odpowiedz
@kuba_n: @Karaczan311: @JabLuszko: Paczka została odesłana do Chin. Nie wiem jakim cudem, ale musiałem nie podać numeru mieszkania... Wiecie może czy teraz mogę prosić o zwrot pieniędzy jak paczka wraca do nadawcy albo chociaż zmienić adres? Straszliwie jestem zły na siebie, bo paczka miała być prezentem na święta.
  • Odpowiedz
@Patres: Zwrot kasy (pomniejszony o wysyłkę oczywiście ;)) powinieneś dostać bez jakichkolwiek problemów. Jak jednak chcesz paczkę to pisz do supportu, żeby wysłali drugi raz (wcześniej popraw adres, upewnij się dwa razy!).

PS Nauczony doświadczeniem większości firm - nie wpisuj numeru mieszkania w nowej linii/w drugie pole. Wrzuć to wszystko w jedno, dużo firm sobie z tym nie radzi z jakiegoś powodu...

https://user.gearbest.com/my-profile.htm
  • Odpowiedz