Wpis z mikrobloga

via Android
  • 1
@p0tato
@luz3r
@Rabusek

Dzwoniłem. Za anulowanie konkretnie mojego boxa odpowiada Holandia, nie jest to sprawa polskiego oddziału. Wg otrzymanych informacji z rynku polskiego około 10 % paczek zostało anulowanych - powód - więcej boxsów sprzedanych, niż dostępnych. Prawdopodobną przyczyną był fakt, że ostatnio udało się upolować, teraz mogli się tym kierować i anulować. (pozdro @p0tato ( ͡º ͜ʖ͡º)). Dowiedziałem się również że w związku z tym że
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@zsaaakul Łącze się z Tobą w smutku czarny bracie... Może zadzwoń, może Tobie uda się coś ugrać...

Udało Ci się tamtym razem upolować box'a?
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@zsaaakul Ja wolałem zadzwonić, zawsze to szybciej dostanę informację - zdziwiłem się faktem że tam nie ma automatycznej sekretarki, odrazu odbiera konsultant. Maila będę pisał, ale to już po pracy.
  • Odpowiedz