Wpis z mikrobloga

@x-kom jak to się dzieje, że konkurencyjne sklepy realizują zamówienia na iPhone złożone dzisiaj natychmiastowo i telefony leżą u nich na magazynie, a moje zamówienie w #xkom z dnia 7 listopada na iPhone X Space Grey 256GB wciąż nie zostało zrealizowane? Z tego co rozumiem (i o ile Wasze zapewnienia o realizacji zamówień w kolejności ich złożenia są prawdziwe), macie dwumiesięczne opóźnienie w realizacji zamówień na iPhone X. Kiedy w końcu uzyskam jakąkolwiek prawidłową datę wysyłki telefonu, lub informacje o moim "miejscu w kolejce" do wysyłki? A może chociaż dostanę informację ile telefonów zostało już wysłanych, ile wciąż czeka na wysyłkę, z którego dnia jest pierwsze niezrealizowane zamówienie oraz ile sztuk telefonów liczy ta dostawa, którą rzekomo macie co dwa tygodnie?
  • 4
@tagged: Pierwszy szacowany termin dostawy, który dostałem dzień po złożeniu zamówienia to 2017-11-24. Po kontakcie mailowym w okolicy tej daty dostałem tylko odpowiedź, że termin dostawy może ulec wydłużeniu, a przed świętami po kontakcie telefonicznym Pani z x-kom stwierdziła, że nie wie nic, oprócz tego że dostawy mają co dwa tygodnie, za każdym razem jest to inna ilość telefonów (?) i nie są w stanie oszacować kiedy wyślą telefon.
@imxeno: jeszcze ich zapytaj ile płacą za takiego iPhona w hurcie, czy zrobią Ci zniżkę, bo tak długo czekasz i czy Cię podłączą do VPN’a, żebyś sprawdził czy Cię nie oszukują